Skip to main content
HEB MIJN BBOX 2 PROBEREN TEGEINSTALLEERD EN ER IS IETS GEBLOKKEERD WAARSCHIJNLIJK DOOR DE VERKEERDE SETTING INTE STELLEN MAAR IK GERAAK NIET MEER OP HET INTERNET WAT KAN IK DOENIN DE INSTALLATIEGIDS STOND OP OM WACHTWOORD IN TE STELLEN MAAR ER IS HELAAS IETS MIS GELOPEN EN IK GERAAK ER NIET MEER OP EN HOE KAN IK WETEN DAT IK OP DE JUISTE BBOX ZIT ER STAAN ZOVEEL SOORTEN INTERNETTOEGANGEN OP WIE WEET HIER RAAD OP

Best niet draadloos configureren maar met kabel... dan surfen naar 192.168.1.1 en de settings desnoods opnieuw aanpassen

GAAT OOK NIET HEBT GE DAAR GEEN VERBINDING VOOR NODIG

waarom zo roepen?

in principe moet u niets ingeven in de bbox 2, is een zero touch apparaat die zichzelf gaat configureren.

best doe je eens een factory reset : onderaan op de b-box met een puntig voorwerp op het resetknopje drukken gedurende een 5-tal seconden. daarna is hij alle settings kwijt en zal hij zich normaal zelf configuren (login/pas), duurt wel even. je kan het ook nog handmatig doen. door zo'n reset verlies je wel de wireless settings, dus die moet je achteraf terug ingeven

mvg

Als dat ook niet gaat met kabel, dan best een reset proberen zoals beschreven door Xenne.

voor het bereiken van 192.168.1.1 via kabel heb je GEEN internetverbinding nodig.

Reageer