ook internet valt soms uit of blijft hangen.
Volgens mij moet dat aan de modem liggen. Is onze modem mss te oud ? Ik lees dat er nu bbox 3 is.
Beste antwoord door sabineb
Ik zou in eerste instantie eens proberen met een herstart van alle apparatuur beginnende met de bbox router.Zelfs een reset eens uitvoeren, hoe hiermee dan wel rekening dat geavanceerde instellingen op de router zoals portforwarding, etc hiermee verloren gaan; De router gaat zich herstellen en in standaardinstellingen plaatsen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-int...
Indien nog niet oke , kunnen we overgaan tot omruilen bbox2 router naar een bbox3 router eventeel.
mvg Sabine
Bekijk origineel
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-int...
Indien nog niet oke , kunnen we overgaan tot omruilen bbox2 router naar een bbox3 router eventeel.
mvg Sabine