Beantwoord

BBC4 ontvangen

  • 5 September 2016
  • 10 reacties
  • 1120 Bekeken

Als trouwe BBC 4 kijker, de reden van ons abonnement bij Proximus, wou ik graag informeren of er alternatieven zijn on BBC 4 te ontvangen? Moeten we met z'n allen overschakelen op sateliet of op de eenheidsworst op VTM, 4 TV en co?
icon

Beste antwoord door Elsa 5 September 2016, 23:24

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Je kan BBC4 en vele ander Britse zenders ontvangen via filmon.com
BBC heeft besloten om BBC4 niet langer buiten de UK aan te bieden,
vandaar dus uit aanbod sinds 1/9, nu zal vanaf 17/10 BBC First in het aanbod komen!
Reputatie 7
Badge +3
Sorry Inge

Zenderaanbod wordt bepaald via onderhandelingen tussen alle partijen, dus niet Proximus alleen.

voor sommigen wordt het beter, voor anderen net niet.

groeten,

Tina
Reputatie 6
Badge +2
Als dat waar is dat de BBC besloten heeft hun TV zender BBC 4 niet langer aan te bieden buiten UK zit er dan niks anders op van een schotelantenne te plaatsen, men heeft normaal gezien geen TV abonnement nodig want alle Britse en Duitse zenders zijn vrij te ontvangen en dat in HD.
Als dat waar is dat de BBC besloten heeft hun TV zender BBC 4 niet langer aan te bieden buiten UK zit er dan niks anders op van een schotelantenne te plaatsen, men heeft normaal gezien geen TV abonnement nodig want alle Britse en Duitse zenders zijn vrij te ontvangen en dat in HD.
Kan je ook zien op filmon.com
Reputatie 6
Badge +2
Als dat waar is dat de BBC besloten heeft hun TV zender BBC 4 niet langer aan te bieden buiten UK zit er dan niks anders op van een schotelantenne te plaatsen, men heeft normaal gezien geen TV abonnement nodig want alle Britse en Duitse zenders zijn vrij te ontvangen en dat in HD.
Kan je ook zien op filmon.com


Is dat niet illegaal?
Illegaal wat is dat voor iets, nog nooit van gehoord :)))))
Reputatie 7
Badge +2
filmon.com is niet illegaal. Ze hebben een deal met de BBC om deze kanalen aan te bieden via het internet in Europa. Als je in de USA bent bv. kan je daar niet die BBC kanalen ontvangen. En dat geldt voor alle kanalen die je er kan zien.

Via een VPN kan je BBC zien in HD. Dat is dan semi-legaal. Vandaar dat ik ook niet vertel via dit forum hoe dat in zijn werk gaat ;-)

Dat BBC heeft beslist om BBC 4 niet meer buiten de UK aan te bieden, is absoluut onwaar. Bij VOO blijft BBC 4 in het aanbod zitten. Ook op de website van BBC Europe staat dat BBC Worldwide volgende zenders aanbiedt in de Benelux: BBC one, two, four, entertainment, first, world news. En als je die wil ontvangen, je contact moet opnemen met je provider. Ook toen TN BBC4 uit het aanbod verwijderde, heeft BBC Worldwide bevestigd, dat dit een beslissing was van TN. Ook in NL zijn er nog providers met BBC 4 in het aanbod.

Vertel aub geen leugens.
Dat is straf dat de bbc zo maar durft liegen :lol:
je zegt : Via een VPN kan je BBC zien in HD. Dat is dan semi-legaal. Vandaar dat ik ook niet vertel via dit forum hoe dat in zijn werk gaat ;-)
en ook zeker tegen niemand niet zeggen dat googel bestaat :-)))
Reputatie 7
Badge +2
@Elsa, wie kan zoeken zal vinden. Maar het is niet zo eenvoudig en het is niet gratis nl. de kost van de VPN. Maar als je weet dat je naast de Britse zenders in HD, ook de Franse inclusief die van TNT en alle Duitstalige zenders in HD kan krijgen, dan kan je al een heel eind vooruit geraken. :D

Gezien ik geen schotel kan plaatsten is de VPN het meest haalbare alterantief voor mij.

Ik beweer ook niet dat de BBC liegt, maar de niet nader genoemde PX medewerker uit jou bericht. 😳

Reageer