BBC First met NL ondertiteling

  • 17 October 2016
  • 34 reacties
  • 1639 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 5
Badge +2
BBC First is blijkbaar enkel beschikbaar bij het nieuwe Entertainment Channels. Mensen met Multi of Entertainment NL vallen uit de boot 😞
Reputatie 7
Badge +6
Dat BBCFirst niet in het boeket Entertainment Nl zit wist ik al uit ervaring. Voor mij persoonlijk is de bundel Entertainment Channels trouwens beter, maar dat die zender evenmin in het multiboeket zou zitten, vind ik toch wel een zeer spijtige zaak.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Ambionix

BBC First zit enkel inbegrepen in het nieuwe boeket Entertainment Channels.

In het multi boeket is dit niet geactiveerd.

Via onderstaande link kan je alle info vinden van het nieuwe boeket Entertainment Channels

http://www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_offer/particulieren/producten/opties/tv-opties/entertainment-aanbod.html

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 3
Badge
Op dit moment hebben we geen info dat er iets gaat gebeuren met de zenders Music & Culture. Als er wijzigingen komen dan zullen die tijdig aangekondigd worden.

Groetjes,

Jos
Reputatie 3
Badge +1
Als ik het nu juist voor heb, zou ik gewoon moeten overschakelen naar Familus
kiezen voor "Entertainment Channels" als TV Bundel om naar BBC First te kunnen kijken !
De prijs is identiek dezelfde als "Internet + TV + Tel (74,95 €) en daar zat het boeket Multi NL in (gratis)
Ze hadden dat toch gewoon kunnen toevoegen, maar ja ......
Reputatie 4
Badge +1
Pas op in het Multi boeket zaten ook Music zenders zoals MTV Live HD en VH1 Classic.
Deze zenders ben je dan wel kwijt.
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt voor uw reactie.
Music zenders interesseren mij niet echt, ik zal er toch nog over nadenken.
Reputatie 7
Badge +6
In het 'debat' over waar BBC First nu al of niet zou komen is de opmerking van TS wel verloren gegaan en dat probleem blijft bestaan: de ondertiteling staat niet in het midden en de onderste regel is maar half te zien. Kan daar iets aan gedaan worden a.u.b.? Dank u.
In het 'debat' over waar BBC First nu al of niet zou komen is de opmerking van TS wel verloren gegaan en dat probleem blijft bestaan: de ondertiteling staat niet in het midden en de onderste regel is maar half te zien. Kan daar iets aan gedaan worden a.u.b.? Dank u.

Support heeft aan mij beloofd dat ze het door gegeven hebben en in orde komt....

Reageer