bbc entertainment nog steeds zonder nederlandse ondertitels

  • 19 December 2012
  • 3 reacties
  • 355 Bekeken


Ik snap het niet wat de bedoeling is bij Belgacom om deze zender in ene betaalboeket te plaatsen ik versta er niets van bij de concurentie telenet is deze zender beschikbaar met nederlandse ondertitels en ook bij weepee tv zie ik dat de zender aangeboden word in het nederlands.


An English-language television channel transmitted on a 24 hour per day basis which primarily consists of drama, comedy and entertainment programmes, some of which are subtitled in Dutch language.





Waarom is dit niet mogelijk bij Belgacomtv ?





Het entertainment boeket zou interressanter zijn als deze zender met nederlandse ondertitels word weergegeven.







3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


In het boeket 'entertainment' zitten 9 zenders. Die 5,40€ zijn dus niet alleen voor BBC Entertainment. Buitenlandse zenders ondertitelen lijkt me niet vanzelfsprekend, maar als ze het toch doen, chapeau...Lijkt me ook niet de taak van een provider, maar als service kan het wel tellen.

Reputatie 7
Badge +1


Het duitstalig zenderaanbod kan idd een stuk beter...maar dat is een oud zeer. Maar het ging hier over BBC Entertainment met of zonder ondertitels. Ik heb dat boeket niet, en voor duitse zender zijn er geen ondertitels (hoeft ook niet voor mij).

Reputatie 7
Badge +1


Voor elk wat wils inderdaad, en goed voor iedereen zal het nooit zijn. Wij kijken wel naar engelstalige/duitstalige/franstalige zenders zonder ondertiteling, laat dat duidelijk zijn. De taal leren van de buurlanden vond wij vroeger essentieel. Vervlogen tijden...never to return...voor veel zaken maar goed ook!

Reageer