BBC Entertainment niet nodig

  • 28 August 2014
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken


Wat me enorm stoort is dat we hiervoor moeten betalen en dat hier GEEN ondertitels aanwezig zijn. Haal de zender dan gewoon uit het betaalboeket we verstaan er toch niets van. En ik weet goed dat dezelfde zender bij telenet met nederlandse ondertitels word uitgezonden. Waarom gebeurd dit niet bij Belgacom ? Haal de zender dan gewoon uit het boeket die zender heeft nu geen enkele meerwaarde. Ik versta niets van de engelse taal.







3 reacties



Ik versta niets van de engelse taal.






Ik wel...
Badge
alain, waarom vraag je dan niet ook direct ondertitels voor alle franstalige, italiaans, duitse, marokaanse, spaanse enz.... zenders???

we wonen tenslotte toch niet in 1 van die landen maar in vlaanderen?

misschien dat je dan ook onmiddelijk kan eisen dat ze je het volledige internet in het nederlands aanbieden....



Je kan Telenet en Belgacom niet vergelijken.

het zijn beide concurrenten die elk hun prioriteiten elders leggen.

Voor TN is BBC Entertainment ondertiteld, voor BGC niet.

Voor Belgacom krijg je Anne, bij TN niet

zo kan je duizenden dingen aanhalen.

TN wenst bijvoorbeeld meer te betalen aan HBO zodat ze de dag na de amerikaanse uitzending een serie uitzenden en Belgacom niet.

Er zijn klanten die dit wensen, maar evengoed misschien zelfs meer klanten die dit niet wensen en die dus NIET meer wensen te betalen voor die optie...

Daar al eens aan gedacht???



Voor mij bijv. is BBC Entertainment niet nodig, dus huur ik het extra pack niet, maar ik kijk wel BBC... in het Engels.
En je moet ook zo zien de meeste mensen denken dan nog eens dat al die programma's en series ondertitelt zijn,wat dus helemaal niet waar is.Voor dat hoef je dus ook niet naar telenet te gaan of moet belgacom er geen ondertiteling onder gaan zetten.Ze betalen zich plat voor die paar uur ondertitels per dag.

Reageer