Skip to main content
Beantwoord

Batterijproblemen iPhone 5s

  • December 9, 2017
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Beste, ik kocht anderhalfjaar geleden een iPhone gekoppeld aan een gsm abonnement bij Proximus .. Sinds een tijdje valt de iPhone uit bij een percentage lager dan 35 en bij voorkeur buiten... Ik heb al raad gevraagd in een Apple store, en de telefoon gereset naar fabrieksinstellingen. Dit helpt niet!! Is hier nog garantie' ? Mijn contract loopt nog tot juli2018

Beste antwoord door CindyD

Hoi Els! Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de laatste iOs update. Kan je eens kijken of er ondertussen een nieuwere beschikbaar is? Groetjes, Cindy
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • December 9, 2017
het is toch die bug niet die je hebt dat het display uitvalt bij een temperatuur rond 0°C
Er ging hiervoor een oplossing komen van apple , enfin ik weet uiteraard niet of het dit probleem is dat je hebt.

PS: sorry nu herinner ik mij terug dat het voor de iPhone X was dit probleem !

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • December 10, 2017
Er zijn op het net diverse posts m.b.t. gelijkaardige problemen voor diverse types van Iphones (en verschillende Ios)
bv.
https://discussions.apple.com/thread/5286126
https://apple.stackexchange.com/questions/260946/iphone-5s-suddenly-turns-off-at-30-40-of-battery-life
https://www.apple.com/support/iphone6s-unexpectedshutdown/
...
Naast sommige te vervangen batterijen (specifieke nrs) komt in deze posts of een "reset/herstel" via ICloud.Itunes of een (her)calibratie van de batterij aan bod
Misschien dit laatste eens proberen (vooralleer over te gaan tot een eventuele vervanging van de batterij)

Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • Antwoord
  • December 11, 2017
Hoi Els! Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de laatste iOs update. Kan je eens kijken of er ondertussen een nieuwere beschikbaar is? Groetjes, Cindy