Skip to main content
Beste, ik kocht anderhalfjaar geleden een iPhone gekoppeld aan een gsm abonnement bij Proximus .. Sinds een tijdje valt de iPhone uit bij een percentage lager dan 35 en bij voorkeur buiten... Ik heb al raad gevraagd in een Apple store, en de telefoon gereset naar fabrieksinstellingen. Dit helpt niet!! Is hier nog garantie' ? Mijn contract loopt nog tot juli2018
het is toch die bug niet die je hebt dat het display uitvalt bij een temperatuur rond 0°C

Er ging hiervoor een oplossing komen van apple , enfin ik weet uiteraard niet of het dit probleem is dat je hebt.



PS: sorry nu herinner ik mij terug dat het voor de iPhone X was dit probleem !
Er zijn op het net diverse posts m.b.t. gelijkaardige problemen voor diverse types van Iphones (en verschillende Ios)

bv.

https://discussions.apple.com/thread/5286126

https://apple.stackexchange.com/questions/260946/iphone-5s-suddenly-turns-off-at-30-40-of-battery-life

https://www.apple.com/support/iphone6s-unexpectedshutdown/

...

Naast sommige te vervangen batterijen (specifieke nrs) komt in deze posts of een "reset/herstel" via ICloud.Itunes of een (her)calibratie van de batterij aan bod

Misschien dit laatste eens proberen (vooralleer over te gaan tot een eventuele vervanging van de batterij)
Hoi Els! Dit heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de laatste iOs update. Kan je eens kijken of er ondertussen een nieuwere beschikbaar is? Groetjes, Cindy

Reageer