B@PC error Decorder hangt ook nog als

  • 1 March 2011
  • 2 reacties
  • 1197 Bekeken

Reputatie 2
Badge
B@PC error Decorder hangt ook nog als iemand (bijvoorbeeld je vrouw:) Home Media Manager sluit terwijl jij muziek aan het streamen bent. Verbinding is dan natuurlijk verbroken en je moet je decoder herstarten (of misschien heeeeel lang wachten maar zo geduldig ben ik niet).

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je hebt gelijk. De Home Manager moet geopend blijven, anders geen streaming meer naar de decoder (waar nog een zekere logica inzit natuurlijk). Maar ik heb inderdaad ook vastgesteld dat de decoder daarna geen Home Media Manager meer vindt in de handige diensten, zelfs nà heropstarten van de Home Media Manager in je PC. Je moet inderdaad de decoder terug opstarten ook.

Dat is wel héél omslachtig en moet in de toekomst zéker beter. Dit betekent immers dat je, om de optie bestanden van de PC op de TV te bekijken/beluisteren ALTIJD eerst de decoder terug moet opstarten. Zeker nu dat nog een kwartier duurt is dat geen "handige dienst" !Wenkbrauw ophalen

.
Reputatie 2
Badge
Ik moet altijd glimlachen als ik op "handige" diensten druk:D

De software zoals ze nu is is gewoon niet klaar voor commerciele lancering. De helpdesk van Belgacom gaat verdrinken in de klachten.

Reageer