Skip to main content
deze maand vind ik nergens meer de 2maandelijkse gratis b-photo tussen de internet/voordelen sectie van e-services;

heb gekeken in de e-services configuratie en alles is aangevinkt; niets meer extra toe te voegen.

ik heb een "internet favorite" (generation)

ik heb reeds http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14664 uitgevoerd... geen soelaas

ik heb alleen de "kortingsbonnen" pagina en de gratis domein optie

Probeer hier eens:

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=photo_itunes_game

Leuke link...maar als ik dan klik op "deze optie activeren" dan kom ik terecht op "mijn e-services -> Home -> voordelen" en zie ik nog steeds alleen de "kortingsbonnen" a rato 6 Euro voor 80 foto's ipv b-photo & co

Je hebt volledig gelijk. IK heb dat ook. Maar heb je in januari/februari al foto's of andere besteld en het maximum voor die 2 maanden gekregen ? Dan zul je waarschijnlijk eerst in maart terug toegang krijgen tot die optie. Ik heb juist mijn 50 foto's gekregen en kan dus tot begin maart niets meer bestellen. Lijkt me dus ergens logisch, maar zeker weet je het maar als hier iemand nog niks besteld heeft en toch niet aan de optie geraakt.

neen laatste bestelling was in december;

heb nog in januari gekeken en ook toen ze die migratie deden en toen was alles nog in orde met als einddatum voor te bestellen 28/02/2011 en zag ik nog beide opties staan... maar nu in februari is die b-photo weg... een "bug" dus...

je bent de 3de die het niet meer ziet staan...
Axs, heb het nu ook zien staan. Zal als reactie zijn op dit item denk ik. Ik heb het voor de eerste keer gebruikt als test, en het werkt fantastisch. Het uploaden van foto's en het uitkiezen en instellen voor afdrukken gaat heel vlot. Ik heb ze verleden zondag besteld, en ik kon ze gisteren al op de post gaan afhalen (had ik als optie gekozen). De kwaliteit was héél goed, nog beter dan ik verwachtte, en zeker niet slechter dan wanneer ik ze zelf afdrukte. Bewerken kun je altijd nog doen voordat je de upload doet. Zeker een besparing van 20 € aan fotopapier en inktcassettes. Da's 10 € per maand profijt dus ongeveer een Favorite abo voor de prijs van een comfort abo.

Nog een tip: je kunt eender wat kiezen uit de catalogus van extrafilm, de korting is overal geldig op!

Reageer