Skip to main content
Beste, sinds 8 tal maanden belgacom klant, binnen 2 weken verhuizen we waar nog geen belgacom tv aanwezig is (tegenslag)

dus moeten we overstappen voor tv naar telenet.

dat wit bakske ( b-box ) moet ik dat terugbrengen naar de winkel? alsook die hd decoder? of is dat mijn eigendom?

Bedankt

beide heb je wellicht in huur ? indien zo dienen deze binnen de 3 werkdagen na opzeg ingeleverd te worden in een belgacom center

ik merk wel op dat je nog maar 8 maanden klant bent? dus je bent nog gebonden aan een jaarcontract... indien geen tv beschikbaar op nieuw adres ga je wel geen verbrekingsvergoeding moeten betalen, maar heb je ook internet/telefoon van belgacom?

mvg

de opzeg is al gebeurd maar ik mocht die houden tot we verhuist waren ( anders heb ik nu geen tv meer )

die digicorder is inderdaad huren, die bbox weet ik niet maar denk ook teruggeven zeker...

ik heb ook internet en inderdaad jaarcontract, maar als ik internet in de volgende woning behoud pleeg ik geen contractbreuk lijkt me?

mvg

Is op dat nieuwe adres dan wél een telefoonaansluiting van Belgacom aanwezig, en dus telefoon en internet maar geen mogelijkheid voor VDSL2 en dus geen Belgacom TV in HD ?

beste

je gaat internet behouden op je nieuw adres? dan ga je wel de bbox blijven nodig hebben hé. maar aangezien belgacom tv daar niet beschikbaar is zal het op adsl zijn

dus gewoon decoder inleveren binnen de drie werkdagen (uiteraard nadat je afgesloten bent)

het koper moet natuurlijk aanwezig zijn zoals sinjoor71 hierboven zegt

mvg

Idd. een b-box2 garandeerrt je geen VDSL2. Best nog eens checken op de site:

http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page?

wat de heschikbaarheid is voor TV. Indien HD mogelijk is ook VDSL2 mogelijk. Ik neem echter aan dat je dat al gedaan hebt. Hoe weet je anders dat er geen Belgacom TV mogelijk is ?

Reageer