B-box 3 modem

  • 10 March 2015
  • 8 reacties
  • 595 Bekeken

ik heb vandaag naar de proximus winkel een andere modem gaan halen en een bakje om tv te kijken ..




een B-box 3 modem ... nu heb ik wel internet , maar wifi lichtje staat volop te knipperen is dit normaal ..





8 reacties

als het wifi lichtje knippert wil dat zeggen dat er data verkeer over passeert dus is dit inderdaad normaal.


zie voor wat meer uitleg ▬►Betekenis BBOX3 Led Lampjes
ja, bedankt , ik had het al veel eerder moeten doen mijn modem inruilen voor een B-box 3 modem, heb nu ineens dubbel zo snel internet ook voor de download , alles dubbel zo snel ... bedankt elsa .... had eerst een b-box 2 modem
Inderdaad de bbox3 heeft wifi-n en bbox2 heeft maar wifi-g wat neerkomt dat je maar ongeveer max 20Mbps kunt halen en met de zou je zelf je max lijnsnelheid kunnen halen die voor het ogenblik 70 Mbps bedraagt als je vdsl2 basis profiel (zone 1) 30/10Mbps bedraagt, dat door de DLM of door vectoring op 70/10 Mbps komt te staan.
Reputatie 5
Heb je die b-box3 in bruikleen gekregen of moest je die kopen?


mvg
Een bbox2 of bbox3 krijg je altijd in bruikleen tenzij je zelf beslist van er ene te kopen.
Reputatie 5
Dat is goed om weten. Ik had de laatste tijd nogal veel uitval via wifi met mijn b-box 2. Verschillende keren van kanaal veranderd en nu sinds een week geen uitval meer. Ik zal nog wat afwachten of het op dit kanaal stabiel blijft.


mvg
Je kan dit even goed voorhebben met de bbox3, hangt ervan af wat de reden is, bv gestoord worden door naburige wifi signalen, als dit de oorzaak is zal je eveneens met de bbox3 die storingen ondervinden.


Als je een laptop hebt of andere toestellen die de 5Ghz wifi band kunnen ontvangen dan kan je er baat bij hebben van met je bbox3 te werken omdat deze wifi band veel minder bezet is en veel meer kanalen heeft, langs de andere kant zal deze snelheid veel vlugger dalen naar mate je verder af staat van de bbox3 omdat de verzwakking op 5GHz groter is, dus het is nog afwachten of je beter af bent met een bbox3 !
vader kan je nog wat specificaties vinden hier : bbox3 specificaties

Reageer