mijn probleem is, steeds bij het inloggen op de site "192.168.1.1" of "mymodem" bij het ingeven van het wachtwoord krijg ik steeds "identificatiefout".
Heb al alles geprobeerd en al 100 maal de sticker gecontrolleerd om zeker te zijn dat ik het juist heb;
wat kan ik doen?
Bladzijde 1 / 1
inloggen als user en met het wachtwoord op de sticker zou het inderdaad moeten lukken
anders een de bbox3 rebooten door 5 sec zonder stroom te zetten.
Als dit niet helpt de bbox3 een reset geven door achteraan via het gaatje de verzonken knop zolang in te drukken tot leds doven vooraan.
Als het dan nog niet lukt best helpdesk opbellen 0800 22 800 (7/7d tot 22u)
anders een de bbox3 rebooten door 5 sec zonder stroom te zetten.
Als dit niet helpt de bbox3 een reset geven door achteraan via het gaatje de verzonken knop zolang in te drukken tot leds doven vooraan.
Als het dan nog niet lukt best helpdesk opbellen 0800 22 800 (7/7d tot 22u)
Op sommige modems zijn er twee stickers (zijkant, onderkant). Kun je eens zien of ze met elkaar overeenkomen. Het wachtwoord staat p[ de sticker als "user password", gebruik niet de wireless key
Op de doos waar de modem insteekt ook eens kijken maar het zou ook kunnen zoals ik al eens voorgehad heb zelf al voer je het wachtwoord correct in dat je eerst een FcR moet doen en het dan wel lukt.
Trouwens bij het verkeerd invullen van je wachtwoord krijg je een andere melding!
Trouwens bij het verkeerd invullen van je wachtwoord krijg je een andere melding!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.