Twee maanden geleden moest ik i.v.m. een storing mijn b-box2, en mijn decoders vervangen, hetgeen ik dan ook gedaan heb. Eén probleem, wij hebben Italk in ons abonnement zitten en willen daar niet van af. Resultaat, ik moest terug een b-box2 nemen i.p.v. een b-box3 omdat de b-box3 niet compatibel zou zijn met Italk??? Goed, geen discussie. Nu vrijdag 12-09-2014 neem ik voor de 2de maal contact op met Belgacom, daar de telefonist en de business dienst mij verzekerd hadden dat deze b-box3 ondertussen technisch compatibel zou zijn met Italk! Natuurlijk wil ik overschakelen naar de b-box3, maar de expert van de technische dienst verzekerde mij dat deze 'ALLEEN' voor bedrijven beschikbaar is??? Niet voor particulieren!!! De persoon van de business dienst had mij op 11-09-2014 verzekerd dat de b-box3 technisch compatibel is met Italk en beschikbaar is, mits een speciale aanvraag, voor alsook particulieren??? Het eerste wat ik maandag 15-09-2014 ga doen is contact opnemen met Test Aankoop om te bekijken of zoiets wel kan? Eventueel stappen ondernemen, en eventueel overstappen naar Telenet. Ondertussen heeft laatstgenoemde ook een formule zoals de Italk van Belgacom + dat hun internet een pak sneller is dan dat van Belgacom! Dit noemen ze nou een soort van racisme en de bluts met de buil nemen. Wordt vervolgd!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.