Skip to main content
Beantwoord

B-BOX 2 loopt altijd na 30 dagen vast

  • February 27, 2016
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3
Beste forumleden,

Iedere maand loopt mijn B-BOX 2 vast. Met vastlopen bedoel ik de DNS server, bovendien lukt het dan ook niet meer om de webinterface te bereiken om een reboot uit te voeren. Telkens ben ik genoodzaakt om de B-BOX 2 een aantal seconden stroomloos te zetten.Nadien is alles weer in orde. Hier wat info over de B-BOX 2 :
Runtime Code Version 60R10N-60A09E
Hardware Version 4

Groeten,
familievandesype

Beste antwoord door SamuelD

Je kan ook een privé bericht sturen met het nummer van je vaste lijn of klantennummer naar Het Proximus Team. Dan kijk ik het even voor je na.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • February 27, 2016
bel daarvoor best een naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) dan kunnen ze daar nagaan of ze iets abnormaal vaststellen op je bbox en u eventueel een ruilnummer geven om deze te laten omruilen voor een bbox3 indien nodig.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 29, 2016
Je kan ook een privé bericht sturen met het nummer van je vaste lijn of klantennummer naar Het Proximus Team. Dan kijk ik het even voor je na.