Audio myZen.tv

  • 10 September 2015
  • 9 reacties
  • 282 Bekeken

Reputatie 3
Waar is de Engelse audio van de zender myZen.tv naar toe?



9 reacties

Beste,
ik ga dit laten na kijken.
MVG,
Wim
beste,
Eenzelfde zender beschikbaar is in verschillende talen,:
Dankzij de nieuwe functionaliteit multi-audio kunt u de taal van een zender waarop men afstemt , veranderen zonder te zappen. Dit doet hij door op de OK-knop van de afstandsbediening te drukken en vervolgens een keuze te maken uit de voorgestelde talen. Indien er maar 1 taal beschikbaar is, verschijnt deze optie niet in het menu.
De standaardtaal die aangeboden wordt is afhankelijk van de taal (NL of FR) die U koos bij het instellen van zijn decoder. Concreet : staat de decoder in het nederlands, dan zal de aangeboden taal van een bepaalde zender altijd eerst in het nederlands zijn.
mvg sabine
Beste,
Had het hier getest en bleek wel beide opties te hebben vandaar nog eens de informatie van hoe taalkeuze te maken
Mijn collega stuurde uw klacht al door, we wachten nog op feedback hieromtrent
mvg sb
Je bent nog niet lang Proximus klant zeker (LOL)
Badge +1
Hier ook eens gekeken en inderdaad, ik kan kiezen tussen Frans en Frans smiley
Ik heb het nog eens nagevraagd en het is wat het is. Er is nooit audio Engels geweest of het moet in een ver verleden geweest zijn. “EN” is gewoon een aanduiding. Dit is blijkbaar FR nu. Maar het maakt voor de audiostreaam zelf geen enkel verschil uit. Die is nog steeds dezelfde.
Mvg Prx
Badge +1
Heel in het begin konden we inderdaad kiezen tussen Engels en Frans. Is wel al lang geleden smiley
Wat kunnen ze hier zeveren die Proximus medewerkers,Engels is inderdaad nog niet zo lang weg,er is nu muziek in de plaats.En die zender is ook in HD,heb me altijd afgevraagd waarom.
Waarom niet zou ik zeggen, hoe meer zenders in HD hoe beter, maar 't zal centen kosten en daar draait het altijd om, dan hangt het nog af hoe die centen verdeeld worden want er zijn meer fr HD zenders enz.... enz.... zo kunnen we inderdaad blijven zeveren frons

Reageer