@Moderators/Forum Manager

  • 27 January 2016
  • 8 reacties
  • 292 Bekeken

@Moderators, Forum manager(s)

De maat is idd vol... zonder namen te noemen !

Graag uw standpunt en mogelijk optreden tegen personen wiens participatie in dit forum enkel maar bestaat uit het posten van boodschappen die NIETS anders doen dan het imago van Proximus, zowel algemeen als meer specifiek "dit forum", door het slijk halen.met kompleet uit de luchtgegrepen argumenten. Er wordt geen enkele constructieve interventie aangedragen om mensen met problemen te helpen, er wordt enkel maar op de meest negatieve manier gekankerd over Proximus, schijnbaar enkel om imagoschade als doel te stellen !
Dit werkt bijzonder storend !
Graag uw visie hieromtrent ? Het "recht op vrije meningsuiting" mag, IMHO, al eens aan banden gelegd worden gezien we al gelijkaardige deelnamen hebben moeten verduren !

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Het desbetreffende topic werd gesloten.

Uiteraard heeft iedereen recht op een vrije mening, maar wij streven ernaar dat leden constructieve bijdragen posten op het forum. Als blijkt dat dit niet het geval is, en waarbij ook nog eens grof en denigrerend taalgebruik aangewend wordt, grijpen we in. Het is inderdaad niet de bedoeling andere forumleden of Proximus te beledigen.

Alvast bedankt.
OK, dank u voor de informatie ...
Je zegt: De maat is idd vol... zonder namen te noemen

Als jij niet durft dan zal ik ze maar doen: Walter Verdin, Dett Peyskens en Hilde van Roy van Pas De Deux :8
Reputatie 7
Badge +6
Maar Elsa, in 1983 waren veel forumleden nog niet geboren ! 😉
Reputatie 6
Badge +2
Het desbetreffende topic werd gesloten.

Uiteraard heeft iedereen recht op een vrije mening, maar wij streven ernaar dat leden constructieve bijdragen posten op het forum. Als blijkt dat dit niet het geval is, en waarbij ook nog eens grof en denigrerend taalgebruik aangewend wordt, grijpen we in. Het is inderdaad niet de bedoeling andere forumleden of Proximus te beledigen.

Alvast bedankt.


Inderdaad, het is hier geen scheldforum, we zitten tenslotte niet op de vismarkt.
Reputatie 6
Badge +2
Maar Elsa, in 1983 waren veel forumleden nog niet geboren ! ;)

In dat jaar was ik 21 jaar.
Amai Alexander, ik wist niet dat het er op de vismarkt in Oostende zo aan toe ging 😃
Reputatie 6
Badge +2
Amai Alexander, ik wist niet dat het er op de vismarkt in Oostende zo aan toe ging :D

Correctie, vistrap, enkel in Brugge en Brussel heeft men een vismarkt.