@Eva : Sturm der liebe opnames mislukken : Teruggave credits ?

  • 17 February 2012
  • 6 reacties
  • 1406 Bekeken

Eva,

3 x deze week ging een opname van 'Sturm der Liebe' de mist in, nog voor de reclame stopt het afspelen ervan.

Alhoewel bij de start telkens qua opnamelengte 60/70 minuten wordt vermeld, stopt het afspelen ervan na 20-25 minuten

Ik heb al 3 credits gebruikt om die uitzending dan toch te bekijken (die credit heb ik dus wel graag terug)

- Waarom kan 'Sturm der Liebe' niet als serie worden beschouwd voor de opnames - het was vroeger wel zo (maar dan moet je wel

de mogelijkheid hebben om die serie telkens op hetzelfde uur op te nemen - en niet de twee herhalingen erbij de volgende dag)

- verder nog de volgende opmerking : het is het enige programma waar de voorbije maand problemen bij zijn, geen enkele andere opname liep verkeerd.

- Waarom geen mogelijkheid bij manuele programmatie, waarbij je voor een bepaalde zender op een bepaald tijdstip elke weekdag (of alleen gekozen dagen) de opname instelt.

mvg,

Bert






6 reacties

Hier ongeveer hetzelfde probleem, maar niet beperkt tot Sturm der Liebe! Ik kan alle programma's die ik wil opnemen, wel programmeren, maar om de ene of andere reden gebeurt de opname niet!


Mijn vrouw zit gekluisterd aan tv na 8 uur dan kan ze de opname van " Storm der liebe "zien zonder reklame maar !!!!

Heb er ook last van al geprobeert om de drie optenemen iedere dag maar na +- 20 minuten stopt het beeld maar het rode lampje van opname blijft branden is er niets aan te doen door belgacom.

Reakties welkom

Fons

Ik vind het heel raar... Heb er in drie jaar geen enkel probleem mee gehad en nu lukt opnemen dus niet... Heel af en toe lukt het wel, maar dan brandt zelfs het rode lampje niet.

Daarstraks nog eens getest: ik programmeerde een opname om 10 u, bekeek PVR en... nikske opname.... Sturm der Liebe staat uiteraard ook geprogrammeerd. Toen ik de lijst van "gepland" bekeek, zag ik dat de geprogrammeerde opname van dinsdag 21/2 plots niet meer gepland stond....

Heel bizar....
ik ondervind hier hetzelfde probleem. alleen bij Sturm der liebe. andere programma's van Vitaya niet. ikhoop dat het snel opgelost geraakt! de fout ligt niet bij ons maar ....????
Reputatie 2
Badge
vraagje !
Hebben jullie ooit geprobeerd het programma te laten opnemen op de serven van belgacom zelf
ipv op jullie harde schijf van de decorder ?

mvg

RooBoo
Daarstraks gebeld naar 080022800. Wat mijn probleem betreft: opgelost. De heer , aan de andere kant van de lijn 😉 , heeft de lijn getest en er "iets" aan gedaan. Nadien moest ik alles uitschakelen en later opnieuw inschakelen. En wonderwel... 't is in orde (ik had ook geen HD-zenders meer).

Reageer