@Eva: Lijntest fout via Myproximus

  • 20 October 2015
  • 13 reacties
  • 287 Bekeken

Beste Eva


Ik heb een analyse gedaan van mijn lijn 055 30 36 52


Deze geeft aan dat er een fout op de lijn is maar als ik de 'assistent' wil volgen geeft deze ook een fout...

Zou jij de fout kunnen verhelpen / mij verder helpen?


Thx!

13 reacties

Heb je al contact opgenomen met technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u voor tv tot 24u)


NB: Eva bestaat niet meer is nu van naam veranderd in 'onze medewerkers'


anders Privé Bericht sturen met je gegevens > Onze medewerkers
Thx Elsa!


Was het nog maar zo.smiley
Reputatie 6
Badge +2
Ja Ken, je mist die Eva enorm precies, ik zou haast denken dat je verliefd bent op haar.duivel
Je moet dat niet denken het is gewoon zo hart
Ik mis Eva ook...


Alléja, de tijd dat je een antwoord kreeg...
Dat zal volgens mij niet verbeteren, meer en meer wordt gebruikt gemaakt van hun sociale netwerken. Die op hun site en hier ook vermeld worden.
Ook maar triestig dan :-)

Gisteren rond 12h mijn bericht naar 'onze medewerkers' gestuurd, nog steeds geen antwoord...

Rond 13h gisteren een tweet @proximus gestuurd op aanraden van mijn vriendin, ook geen antwoord.

Ook gisteren, maar dan nog wat vroeger gezien dat er een nieuwe app bestaat voor Proximus TV, Werkt ook voor geen meter.

Berichtje gestuurd via 'contacteer ons', ook geen respons.

Dat zijn 3 verschillende kanalen met hetzelfde resultaat: 0,00




nochtans op twitter wordt er heel vlug gereageerd, veel minder vlug op Facebook!
Nee,Alexander jij mischien ik zeg het nog eens voor als je me niet moest verstaan.Je zal nu toch al wel verstaan dat Elsa een vent heeft en dat ik daar ook niet elke dag heen kan,dus moet ik mij nu wel verplaatsen naar Eva want die heeft er gene.En het voordeel is ook nog eens dat die een stuk jonger is en meer geld heeft als ik.
Elsa en jij moet niet jaloes worden,ik kom nog genoeg bij jou nu sinjoor in fc de campioenen speelt.
Tanghe ben je een man of een vrouw.Want voor mij telt het met wie ik te maken heb.wat Elsa betreft of het nu een man of vrouw is ik ken haar behoeften ook niet.Dat heb ik haar nooit gevraagd.
Tangghe,ik eir in jouw geval maar één optie en dat is dringend een afspraak maken met mij.Ik zal misschien beginnen met mijn telefoon,maar dat kan dus niet omdat het dan te openbaar word.Maar zoals je weet het ik hier al enkelen aan de haak geslagen.En met het juiste aas ben jij de volgende.Geslachten zie je maar achteraf,dus zolang je je kop houd is het goed voor mij.en voor vrouwen is dit moeilijk dus zal ik er vlug achter komen.

Reageer