Beste mensen,
Ik heb deze avond (en mijn moeder gisterenavond) contact gehad met ene mr David Martin (nr 02/808.29.95 . Deze persoon was gisterenavond redelijk opdringerig en onduidelijk aan de telefoon . Mijn moeder wist geen raad en heeft telefoonnr en naam gevraagd zodat ik later kon terugbellen. Ik heb dit deze avond gedaan na het werk en kreeg een verward persoon aan de lijn vond ik. Ik probeer mijn uitleg te doen om het GSM nr in onze contactgegevens te wijzigen . De persoon begreep niets van wat ik hem vroeg, ook wanneer ik het nogmaals herhaalde op een rustige manier, maar dan nog wou hij niet ophouden met mij te onderbreken en gewoon te luisteren. Zeer onaangenaam gesprek en steeds onderbreken, in een gebrekkig frans dan nog.
Zeer teleurstellend. Daarna via de gewone klantendienst een vriendelijk dame aan de lijn die alles binnen de 30seconden had opgelost in het Nederlands.
Hopelijk wordt dit opgevolgd.
Beantwoord
Asociale medewerker
Beste antwoord door M_016
Dit zal in elk geval geen medewerker van Px geweest zijn
Het betrokken 02 8082995 nr is volgens de www.crdc.be database toegewezen aan een andere operator nl Voxbone
De identiteit van de persoon/firma (= call center) aan de welke het nr is toegewezen is mij evenwel onbekend
Het betrokken 02 8082995 nr is volgens de www.crdc.be database toegewezen aan een andere operator nl Voxbone
De identiteit van de persoon/firma (= call center) aan de welke het nr is toegewezen is mij evenwel onbekend
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
