arrogantie van klantendienst na jaren klant

  • 5 April 2011
  • 3 reacties
  • 1078 Bekeken

Geachte,

Reeds meer als 12 jaar ben ik klant bij proximus/belgacom.
Sinds februari 2011 ben ik verhuisd. Naar gewoonte heb ik onmiddellijk mijn gegevens aangepast via electronische weg.
Maandag kwam ik tot de contstatie dat mijn gsm lijn buiten gebruik werk gesteld, dit blijkbaar van een factuur die niet betaald was. Na controle was dit correct en is deze ondertussen vereffend.
Wat mij nu enorm tegenvalt, is dat na telefonisch contact met de klantendienst mij redelijk arrogant werd aangewezen dat na de procedure (2 maal sms en een een herinneringsbrief) de lijn werd afgesloten.
Volledig akkoord indien deze procedure werd uitgevoerd wat niet het geval is.Bovendien, na jaren trouw klant te zijn bij Proximus , vind ik deze manier van handelen een gebrek aan respect. Na nog maar eens telefonisch contact zou mijn nr terug geactiveerd worden.
Nogmaals, deze handeling, behandeling is mij enorm tegengevallen en na rijp beraad hebben ikzelf en mijn vrouw eveneens klant bij proximus besloten onze contracten of lidmaatschap op te zeggen en ons aan te sluiten bij een van de concurrenten.
Mvg

3 reacties

Beste,

Hopelijk betaal je je facturen daar wel, want " de concurenten " sluiten uw lijn af en sturen een incasso bureau op je dak...

Belgacom doet dit niet, maar als jij niet betaald hebben ze het recht om jou af te sluiten.

Dit forum dient niet om uw gal te spuwen, wel om eventuele technischt vragen op te lossen.

Dat jij het nodig vind om over te stappen is jou keuze, maar dan heb je hier niks meer te zoeken, aangezin je geen klant meer bent.

Mvg.

Kristof
Dit staat er te lezen in https:///pages/dfc2b2b496

"Op het https:///groups/7fbe65aea2/summary kan u informatie vinden over de verschillende Belgacom producten en diensten. U kan er vragen stellen, ervaringen delen en helpen de vragen van anderen te beantwoorden"

Dus als iemand hier zijn ervaring wil delen ,klant of niet ,is dit niet aan u om deze persoon zo te woord te staan. Ik denk dat Belgacom zulke berichten zelfs graag gebruikt om eventuele fouten in de toekomst te vermijden.
Reputatie 7
Badge +1
Dokkertje, je schrijft "Naar gewoonte heb ik onmiddellijk mijn gegevens aangepast via electronische weg." Wat bedoel je daarmee ? Is die brief dan naar je oude adres gestuurd ?

De procedure op de E-services is hier beschreven:


Uw verhuis regelen
U verhuist binnenkort, verandert van woonplaats of hebt bouwplannen? Zorg ervoor dat u tijdens uw verhuis uw Belgacom-diensten (telefonie, internet, tv) kunt blijven gebruiken en volg onze verhuisprocedure. Zo blijft u altijd bereikbaar, ook tijdens uw verhuis.

Ons advies: breng ons zo snel mogelijk op de hoogte zodat we u optimaal kunnen begeleiden.





Reageer