App voor FON (iPhone/iPad)

  • 10 June 2012
  • 10 reacties
  • 3279 Bekeken

Badge
/files/adce5af4bd/Belgacom_FON.png 640x960

10 reacties

Bedankt voor de info

groetjes

Elsa
dit was ooit al eens gepost maar was niet meer te vinden :

http://webcache.googleusercontent.com/ ( removed )

hopelijk blijft de info deze keer staan

al vind ik het triestig dat vlamingen zich moeten behelpen met een franstalige app

bedankt

mvg
Badge
Xenne, ik had dit inderdaad al gepost, maar was iets te voorbarig geweest, de versie van de app die toen beschikbaar was, ondersteunde Belgacom Fon niet (volledig), daarom heb ik het bericht verwijderd. Nu is er een nieuwe versie van de app, die volledig functioneel is, vandaar dat ik de info weer online gezet heb. Zou je aub de link naar de google cache willen verwijderen, de info die in dat bericht staat klopt niet meer: het is veel eenvoudiger geworden (geen gefoefel met een iphone profiel). Dank u.
Badge +1
Ik vind dat belgacom zelf met zo'n app zou moeten komen en liefst een gratis app.
Reputatie 5
Badge +2
Ik had juist een vraagje over die fon applicatie, die 0,79 cent hoe moet je die betalen?

Ik ga die straks installeren bij mijn vriend die een ipad heeft, aangezien ik er zelf geen heb, heb ik ook nog nooit zo'n app geinstalleerd

Hij heeft die ipad gekregen van zijn zoons en is nog niet zeer handig in het werken ermee,

Is het enkel klikken op dit teken met itunes erbij, misschien dom van de vraag van mij, maar ik werk enkel met de pc

Het zal waarschijnlijk zijn eigen wel uitwijzen maar wat raad vooraf kan nooit geen kwaad
Badge
Dat wordt betaald via de itunes account die altijd aan zo'n ipad of iphone gekoppeld is. Ofwel is dat een account waaraan een kredietkaart gekoppeld is (dan wordt het geld automatisch van die kredietkaart getrokken), ofwel is het een voorafbetaalde account, die je kan bijladen met kaarten die je bvb. in het warenhuis koopt (zoals een pre-paid gsm). In dat geval gaat het geld van het prepaid saldo. Maar het zal zichzelf wel uitwijzen. Op de ipad zelf op het 'app store' logo tikken, dan zoeken naar easy wifi, op 'installeren' klikken, en de rest wijst zichzelf uit.

ik heb de link naar google cache verwijderd, het verzoek nu pas opgemerkt - mijn excuses hiervoor

mvg
Met dank aan Xenne en Elsa die per kerende op mijn berichtje reageerden :

http://itunes.apple.com/be/app/easy-wifi/id478875185?mt=8

heb dit zoëven gedownload en het schijnt te werken !

één franse partikulier lijkt dus slimmer dan alle belgacom genie-en bij elkaar; jammer dat hij het publiciteitsbudget van Belgacom Fon niet gekregen heeft (of het maandloon van de CEO).
om met een ipad via Fon te connecteren heb je zelfs geen app nodig, gewoon zoeken via wifi, verbinden met fon, login en paswoord invullen en surfen maar.

ja, idd soms kan het ook eenvoudig :-)
Was het niet zo dat je apps kunt installeren en dat je dan direct verbinding hebt als je in de buurt komt van hotspots en niks meer moet invullen van login en paswoord.

Groetjes, Elsa

Reageer