Beste, sinds de start van mijn familus pakket thuis, krijg ik niet de mogelijkheid om de app te starten op ipad, iphone of via het net. Ik heb eergisteren al een privé-bericht gestuurd waarop tot heden nog steeds geen antwoord is gekomen. Het probleem is dat ik na ingave van mijn id en paswoord terug op het loginscherm kom. Kan er aub iemand dit euvel verhelpen? Tx
Bladzijde 1 / 1
hi
kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?
je klantennr of lijnnr en je Myproximuslogin is voldoende
Dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?
je klantennr of lijnnr en je Myproximuslogin is voldoende
Dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
Hi Jonathan,
Dat heb ik eergisteren al gedaan, tot nu zonder reactie.
Indien een probleem hoe kan ik je via privébericht bereiken?
Mvg,
Philip
Dat heb ik eergisteren al gedaan, tot nu zonder reactie.
Indien een probleem hoe kan ik je via privébericht bereiken?
Mvg,
Philip
hi,
ik heb een aanpassing uitgevoerd en dit zou nu moeten werken
mvg
Jonathan
ik heb een aanpassing uitgevoerd en dit zou nu moeten werken
mvg
Jonathan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.