Vraag

App MyProximus mobiel internet niet up to date

  • 17 December 2017
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Ik ondervind nu al een paar dagen dat mijn verbruik niet deftig word bijgehouden.(Iphone8) Ik blijf nu volgens de app al enkele dagen op het zelfde verbruik staan of 3dagen geleden dat ik weer raar vind want ik heb op die dagen reeds op mijn gsm gebruik gemaakt van mobiel internet. Ook kan ik niks van gegevens kijken via de gewone site. Ik ben net reeds klant terug en ben hierdoor weer heel ontevreden over... ik was vroeger tevreden klant, maar nu begin ik het me te betwijfelen.. ik heb idd enkele topics gelezen waarbij er ook problemen waren.. zijn er mensen die me hier mee kunnen helpen of best zelf proximus daarover aan spreken ?

2 reacties

Ter info: het mobiel internet verbruik wordt inderdaad niet in real time weergegeven er zit altijd vertraging op maar 3 dagen dat is inderdaad wat te veel !! dus best de reactie en hulp van iemand van Prox Team maandag afwachten.
Ter info: het mobiel internet verbruik wordt inderdaad niet in real time weergegeven er zit altijd vertraging op maar 3 dagen dat is inderdaad wat te veel !! dus best de reactie en hulp van iemand van Prox Team maandag afwachten.
Dankje voor je reactie, dit dacht ik al, na 3uren zie je wel dat de app wel update maar mijn verbruik verhoogt niet terwijl ik wel mobiel internet verbruikt hebt, zal nu best afwachten tot maandag tot er reactie komt van prox team

Reageer