Skip to main content
Beantwoord

antivirus Norton

• February 6, 2016
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

Heb Norton antivirus kunnen installeren, maar de activatie wil maar niet lukken. Ik denk dat er iets mis is met mijn abonnement. Ik had 2 PC,s beveiligd met Norton waarvan 1 PC gecrasht is. Ik heb dus nu een nieuwe PC aangekocht. Ligt daar misschien het probleem?

Beste antwoord door RedsFan

Heb Norton antivirus kunnen installeren, maar de activatie wil maar niet lukken. Ik denk dat er iets mis is met mijn abonnement. Ik had 2 PC,s beveiligd met Norton waarvan 1 PC gecrasht is. Ik heb dus nu een nieuwe PC aangekocht. Ligt daar misschien het probleem?
Je kan je licenties controleren/beheren via MyProximus onder je 'internet producten, normaal kan men Norton tot op 5 pc's installeren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • February 6, 2016
Deze topic werd hier al opgestart : https://nl.forum.proximus.be/internet-tips-tricks-11/antivirus-33767

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • February 7, 2016
Je kan je licenties controleren/beheren via MyProximus onder je 'internet producten, normaal kan men Norton tot op 5 pc's installeren.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 11, 2016
Alles is nu in orde. Hartelijk dank voor alle tips.