Hallo,
Kan er bij proximus een aanvraag ingediend worden om een anonieme beller te traceren? Zo ja wat is de procedure hiervoor?
Het gaat over nachtelijke telefoontjes wel 10x na elkaar.
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Charlotte,
zeer vervelend voor jou. Zie hier de procedure die je kunt volgen:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms/particulieren/support/mobiele-telefonie/sms-en-mms-en/sms-en/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
In elk geval de klantendienst contacteren. Succes!
zeer vervelend voor jou. Zie hier de procedure die je kunt volgen:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms/particulieren/support/mobiele-telefonie/sms-en-mms-en/sms-en/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
In elk geval de klantendienst contacteren. Succes!
Dag Wim,
Bedankt voor deze snelle reactie.
Groetjes,
Charlotte
Hallo Charlotte,
zeer vervelend voor jou. Zie hier de procedure die je kunt volgen:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms/particulieren/support/mobiele-telefonie/sms-en-mms-en/sms-en/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
In elk geval de klantendienst contacteren. Succes!
Bedankt voor deze snelle reactie.
Groetjes,
Charlotte
zeer vervelend voor jou. Zie hier de procedure die je kunt volgen:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms/particulieren/support/mobiele-telefonie/sms-en-mms-en/sms-en/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
In elk geval de klantendienst contacteren. Succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.