Skip to main content
In het jaar 2016 kunnen ( x % ) proximus klanten nog steeds maar enkel beschikken over de verouderde adsl technologie en niet over VDSL.

Dit roept toch wel zeer grote vragen op van hoe men omgaat met hun klanten daar men de klanten die over een verouderde technologie beschikken evenveel laat betalen voor minder.

Kunnen maar 1 tv aansluiten , geen hd zenders , bedroevend lage internet snelheden , enz

Wij zijn hier nu al meer dan 2 jaar aan het wachten op een upgrade naar vdsl die er maar niet komt( wonen niet afgelegen )

Belofte genoeg maar daden ?

De download snelheden zijn hier 3,70 mp en de upload 0,41 ( onafhankelijk gemeten )

Daarom beste proximus zorg er eerst eens voor dat je het netwerk voor iedereen gelijk maakt voor je weer nieuwe technologie

uitrolt.

Dat zou pas klantvriendelijkheid zijn die jullie zo hoog in het vaandel voeren.
FYI: de aangehaalde argumenten in deze draad zijn nog steeds geldig. Zoals in diverse krantenartikelen aangehaald wordt worden "grote industriele complexen" eerst bediend ... valt uwe kopernikkel nu eindelijk ? 😃

Reageer