Animal Planet en AB XPLORE voortaan ook in HD kwaliteit

  • 13 November 2017
  • 13 reacties
  • 1102 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2
Vanavond vastgesteld dat Animal Planet in HD beschikbaar is op voorkeuzezender 98 en AB XPLORER op voorkeuzezender 88. Heb er anders geen communicatie over gevonden.

Toch jammer dat PX niet pro-actief kan communiceren over het zenderaanbod. Ook niet als het positief nieuws is.

13 reacties

Reputatie 3
Badge +1
YES!
Reputatie 7
Badge +1
Mag ook wel. PX TV heeft nog een inhaal slag te gaan. Maar ze zijn op de goede weg. Kijk maar eens op de site van BIPT. Daar scoren ze op alle vlakken niet zo goed. http://www.bipt.be/nl/consumenten/internet/dienstkwaliteit/kwaliteitsindicatoren. En hopen dat ze zenders in het basispakket gaan zetten zoals FOX, EurosportHD, Elevensport etc. Eigenlijk hetzelfde zenderpakket als TN.
Reputatie 3
Badge +1
http://www.bipt.be/nl/consumenten/internet/dienstkwaliteit/kwaliteitsindicatoren. En hopen dat ze zenders in het basispakket gaan zetten zoals FOX, EurosportHD, Elevensport etc. Eigenlijk hetzelfde zenderpakket als TN.
Wat heb je aan hetzelfde basispakket aan Telenet? Proximus heeft Njam, Studio 100 TV en gratis Animal Planet, Telenet heeft andere zenders. Als het gras zoveel groener is bij Telenet, wissel dan van provider.
Reputatie 7
Badge +1
http://www.bipt.be/nl/consumenten/internet/dienstkwaliteit/kwaliteitsindicatoren. En hopen dat ze zenders in het basispakket gaan zetten zoals FOX, EurosportHD, Elevensport etc. Eigenlijk hetzelfde zenderpakket als TN.
Wat heb je aan hetzelfde basispakket aan Telenet? Proximus heeft Njam, Studio 100 TV en gratis Animal Planet, Telenet heeft andere zenders. Als het gras zoveel groener is bij Telenet, wissel dan van provider.

Iedereen mag zijn mening toch geven over zenders toevoegen. Daar hoef je toch niet voor over te stappen. Dat doe jij toch ook zenders TCM, Boemerang etc. In vorige forumitem. Jij houdt van Njam, Studio 100 TV. Dat is iedereen zijn keuze. Mijn mix is anders. Moet kunnen toch ?
Leuk om er weer 2 hd zenders bij te hebben. Het viel me gisterenavond op dat op Animal Planet hd geen Nederlandse ondertiteling aanwezig is... enkel Engels gepraat, wordt hier nog aan gewerkt? Ik heb dan maar doorgezapt naar ab explore...!
Timm1983
Reputatie 3
Badge +1
Leuk om er weer 2 hd zenders bij te hebben. Het viel me gisterenavond op dat op Animal Planet hd geen Nederlandse ondertiteling aanwezig is... enkel Engels gepraat, wordt hier nog aan gewerkt? Ik heb dan maar doorgezapt naar ab explore...!
Timm1983

Druk op OK en dan op Ondertiteling. Verander Auto naar NL en klik op Wijzig.
http://www.bipt.be/nl/consumenten/internet/dienstkwaliteit/kwaliteitsindicatoren. En hopen dat ze zenders in het basispakket gaan zetten zoals FOX, EurosportHD, Elevensport etc. Eigenlijk hetzelfde zenderpakket als TN.
Wat heb je aan hetzelfde basispakket aan Telenet? Proximus heeft Njam, Studio 100 TV en gratis Animal Planet, Telenet heeft andere zenders. Als het gras zoveel groener is bij Telenet, wissel dan van provider.

Iedereen mag zijn mening toch geven over zenders toevoegen. Daar hoef je toch niet voor over te stappen. Dat doe jij toch ook zenders TCM, Boemerang etc. In vorige forumitem. Jij houdt van Njam, Studio 100 TV. Dat is iedereen zijn keuze. Mijn mix is anders. Moet kunnen toch ?

Ja, het is normaal dat je meer zenders wilt, maar 100% hetzelfde als Telenet gaat het nooit worden. Vooral niet zonder prijsverschil.
Reputatie 3
Badge +1
Leuk om er weer 2 hd zenders bij te hebben. Het viel me gisterenavond op dat op Animal Planet hd geen Nederlandse ondertiteling aanwezig is... enkel Engels gepraat, wordt hier nog aan gewerkt? Ik heb dan maar doorgezapt naar ab explore...!
Timm1983

Klik op OK, dan op Ondertiteling, wijzig AUTO naar NL en klik op Wijzig.
Er zijn er veel die dit probleem hebben die denken als het op auto staat dit ook betekent dat de taalkeuze van de decoder zal geselecteerd worden !
Bedankt. Ik zal eens proberen de ondertiteling manueel aan te zetten. Raar dat animal planet sd wel standaard ondertiteling meestuurt.
Timm1983
Reputatie 2
wanneer komt de niewe zender in plaats van sundance chanel nl
Reputatie 6
Badge +1
Dank voor de tip, Xplore HD dat was al een tijdje dacht ik. Animal Planet HD dat was me ontgaan. Nu BBC en ARD, ZDF nog in HD graag. Ben heel blij dat we sinds september de NPO zenders in HD hebben is toch een groot verschil. Doe zo voort PX.
Reputatie 7
Badge +1
Dank voor de tip, Xplore HD dat was al een tijdje dacht ik. Animal Planet HD dat was me ontgaan. Nu BBC en ARD, ZDF nog in HD graag. Ben heel blij dat we sinds september de NPO zenders in HD hebben is toch een groot verschil. Doe zo voort PX.
Klopt vind ik ook ze zijn nu goed bezig behalve de prijsverhoging. Hoop,nog wel dat ze de zenders FOX en EurosportHD nog in het basispakket zetten. Dit ter compensatie van de prijsverhoging.
Reputatie 4
Badge +1
En hopen dat ze zenders in het basispakket gaan zetten zoals FOX, EurosportHD, Elevensport etc. Eigenlijk hetzelfde zenderpakket als TN.

Elevensport zit niet in basis van Telenet, Animal Planet wel sinds oktober.

Reageer