De laatste 2 dagen hebben we de decoder (pas aangekochte HD decoder 19jan 2011) al 3 maal moeten rebooten, na het vastlopen tijdens het afspelen van opnames. Vooral bij het snel doorspoelen x8, x32 , blokkeert het beeld en kan je met de afstandsbediening niets meer doen, de decoder uitschakelen vanop afstand (blauwe lichtindicator) lukt zelfs niet meer. Enkel met de schakelaar achteraan de decoder uit en aan te schakelen (maw rebooten decoder) kan de zaak weer opstarten. Dit hebben we voor sinds de nieuwe interface software upgrade!!!
Wat kan hiervan de oorzaak zijn ???
Bladzijde 1 / 1
Beste Mm1111,
Mogelijk is dit een defect op uw decoder.
Kan u mij in een privébericht uw abonnementsnummer of login doorsturen.
Aan de hand van deze gegevens kan ik een controle uitvoeren en desnoods de een omruilingsnummer geven voor de decoder.
mvg,
Eva van Belgacom
Mogelijk is dit een defect op uw decoder.
Kan u mij in een privébericht uw abonnementsnummer of login doorsturen.
Aan de hand van deze gegevens kan ik een controle uitvoeren en desnoods de een omruilingsnummer geven voor de decoder.
mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.