Skip to main content
ik geraak al weken nier meer op my proximus,

zeer vervelend als ge iets wil nazien, ik krijg op alle onderdelen

De pagina verwijst niet op een juiste manier door



Firefox heeft vastgesteld dat de server de aanvraag voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.



Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies.



werkt niet op google crome niet safari niet op edge nergens op, en die tip over uitschakelen van cookies werkt ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!



graag een oplossing.
Ik heb hetzelfde probleem ook al weken aan de hand en na enkele telefoontjes met tijdelijke paswoorden en nieuwe loginnaam is dit nog steeds niet opgelost . Wel riskeer ik zo mijn bizz-punten op het einde van deze maand kwijt te spelen .

Graag een onmiddellijke oplossing aub . Ben al meer dan 40 jaar RTT-Belgacom-Proximus klant en overweeg over te stappen naar een andere provider .
probeer dan eens deze varianten:



https://www.proximus.be/myproximus

https://admit.belgacom.be/YPA/ypa

www.proximus.be/login
Is enkel sinds vandaag bij mij !

Net ook geprobeerd, kan enkel inloggen , naar verbruik gaan krijg de melding : Oeps! Er was een technisch probleem. Kom later terug om uw verbruik te zien.



Zowel met Chrome als Firefox , t'zal wel bij proximus zijn.
Ik krijg op de 3 links dezelfde melding : "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen".
adblocker of iets dergelijks, ook eens uitzetten als je die gebruikt.
Bij mij staat de adblocker altijd uit op Proximus, maar vandaag lukt het hier wel zonder probleem.
probeer dan eens deze varianten:



https://www.proximus.be/myproximus

https://admit.belgacom.be/YPA/ypa

www.proximus.be/login




Alle drie geprobeerd, niets veranderd blijft onbereikbaar



De webpagina op https://admit.belgacom.be/myproximus/en/customs/notLoggedIn kan niet worden geladen vanwege het volgende:



net::ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

En deze heb je ook gebruikt?

https://www.belgacom.be/login



Ik veronder dat je reeds hebt geprobeerd om cookies te clearen.

Enof PC te herstarten?
Beste,



ik ondervind momenteel geen problemen bij het raadplegen van MyProximus. Ik geef je gegevens door aan de collega's van de betreffende dienst en vraag of ze je account volledig nakijken.



vriendelijke groeten



Tina
Kristof, deze link geeft dezelfde melding . Cookies verschillende malen gewist en natuurlijk de laatste 2 maanden mijn pc al wel eens terug opgestart 🙂
Dag Zorro uit Mol,



Kan je de logingegevens van uw MyProximus account doorsturen via een privébericht?



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.



Groetjes,



Antonella
Beste ik heb ook mijn gegevens doorgestuurd,

hopelijk kan het opgelost worden.



groetjes



ronny
Wanneer ik wil inloggen op "myproximus" krijg ik volgende mededeling : de tijd vliegt ... uw gegevens worden geladen.



Dit is al enkele dagen zo en ik kan zelfs mijn mails niet meer raadplegen. Gelieve dit onmiddellijk op te lossen!!!!
nog altijd problemen:

Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
hier hetzelfde probleem kan sinds enkele dagen my proximus niet meer raadplegen en krijg steeds deze melding



maar ook het proximus app werkt niet naar behoren zo kan ik mijn verbruik niet raadplegen en bij mijn producten krijg ik de melding "we krijgen geen toegang tot de myproximus service. probeer later opnieuw
Technisch probleem in jullie implementatie ? ('OEPS...' is niet echt een veelzeggende foutboodschap....)



https://admit.belgacom.be/rest/billing-account-overview-aggregator/billing-account-overview/customer/1884810/default

Failed to load resource: the server responded with a status of 500 (Internal Server Error)

Failed to parse SourceMap: https://admit.belgacom.be/resources/cdn/libs/myproximus-common/common.myProximus.process.js.map

Failed to parse SourceMap: https://admit.belgacom.be/nl/resources/cdn/libs/myproximus-common/common.myProximus.process.js.map



Failed to parse SourceMap:

https://admit.belgacom.be/nl/resources/cdn/libs/myproximus-common/common.myProximus.process.js.map

Failed to parse SourceMap:

https://admit.belgacom.be/resources/cdn/libs/myproximus-common/common.myProximus.process.js.map

dtagent638_23agjprtx_1016.js:139 GET

https://admit.belgacom.be/rest/billing-account-overview-aggregator/billing-account-overview/customer/1884810/default 500 (Internal Server Error)
linkjes zeggen ons ook niet veel hoor, ondertussen is het probleem nog altijd niet opgelost.
opgelost, er zat een bug in mijn account.

op aanraden een nieuwe aangemaakt en het werkt weer perfect.



veel dank aan de mensen die er mee bezig zijn geweest.
Bedankt voor de info XIII, ben blij dat het is opgelost.



Groetjes,



Antonella

Reageer