al even geen maandelijkse credits meer

  • 10 February 2013
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken


Wij merkten een hele tijd geleden al, dat we precies geen credits meer krijgen bij ons belgacom tv abo. We dachten eerst dat één van onze kids credits had gebruikt, maar bij nazicht van het factuur, vonden we niets. Ook de reeds gehuurd gaf niets aan.


Wij hebben de belgacom everywhere + tv favorit en mobile. Toen was dat het favorit pack (middelste) nu is dat dus de comfort. Maar nu zie ik net, dat tv dus ook comfort is, zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik heb al gezocht in het forum en daar vond ik dat de mensen die voorheen tv favorit hadden en nu in de nieuwe pack naam zitten, dat die gewoon hun maandelijkse filmcredit bleven krijgen. Wij dus nie, al sinds enkele maanden.


Heeft nog iemand dit voor gehad?


Grtz

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Neen, die zijn volledig afgeschaft ook bij Maxi. De opgebouwde credits van het oude pack TV Favorite (en Maxi) blijven wél geldig (maximum 21) en kan je nog voort gebruiken. De in TV Favorite (en Maxi) begrepen boeketten ter waarde van 10,80€ vind je nu nog enkel bij het Maxipack terug als extra-content (als je die optie kiest).



Als je bv. bij je Comfortpack ook nog voor 10,80€ boeketten en de optie TV-Overal (4,95€) bijbetaalt, wordt het 15,75€ duurder, en vermits een Maxipack maar 14€ méér kost dan een Comfortpack zou het behoorlijk dom zijn niet te upgraden naar Maxi, waar je bovendien méér Mobiel Internet Overal krijgt (1GB i.p.v. 250MB). Als content kan je dan pok kiezzen tussen:













Lenovo Smart Tab II 7'-tablet




Tv-boeketten of Pass naar keuze:




Deezer Premium Plus




Belgacom 11+













De voorziening voor de duur van het abonnement van een Lenovo Smart Tab II 7'-tablet: u surft comfortabel van bij u thuis en overal elders.

  • Boeket Sport & Pleasure
  • Boeketten Entertainment + Nature & Discovery
  • Boeket Kids + Kids Pass
  • Net Gemist (VRT)

Luister gratis naar muziek in digitale kwaliteit, altijd en overal, op uw smartphone, tablet of pc.

De UEFA Champions League integraal, het beste van de Spaanse en de Portugese Liga, Multi Live van de Jupiler Pro League en exclusieve programma's.



Reageer