Al een week van kastje naar de muur, proximus bedankt!

  • 24 July 2015
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

Word al een week van kastje naar de muur gestuurd vanwege afgesloten internet. (proximus had geen rekening opgestuurd namelijk, dus KON ik niet betalen)


Er is mij al 4 keer deze week verzekerd dat ik binnen een dag, en gisteren zelfs binnen 2 uur zou worden aangesloten.


Nog steeds geen verbinding....


Lijkt me niet dat ik de enige ben.


Iemand ideeen wie daar rechtstreeks voor te benaderen is, zonder smoes als 'ik kan niets aan het systeem veranderen'

7 reacties

kan je het dan niet geregeld krijgen via helpdesk 0800 22 800 tot 22u open


Je kan ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)
Beste Bas,
Kan u mij via een prive bericht uw klantgegevens even bezorgen dan kan ik dit verder nakijken voor u.
Met vriendelijke groeten,
Id
dossier aangemaakt.


MAANDAG word er verder naar gekeken.


Is toch niet te geloven.....


Lekker vasthouden aan eigen procedures, ondanks dat 'men'er telefonisch steeds achterkomt dat er iets toch wel erg vreemds aan de hand is.






Reputatie 6
Badge +2
Bas, een suggestie: de volgende keer niet meer de papieren factuur afwachten en op tijd eens kijken in My Proximus of daar de factuur instaat dan heb je alvast de gegevens en het juiste bedrag voor de betaling indien de papieren factuur op zich laat wachten.


Zo zal je dan alvast die betaling op tijd kunnen doen en zal je dan deze farce niet meer hebben want geloof mij ze zijn rap om alles af te sluiten maar voor weer alles aan te sluiten nemen ze graag hun tijd voor.


A propos, pas maar op dat ze geen aansluitingskosten aanrekenen en ik geloof dat dat € 50 bedraagt.
je kan zelf werken met voorschotten zodat je voor geen verrassingen kunt komen te staan, enfin mogelijkheden genoeg !
Badge
Wat vervelend voor jullie.
De Proximus medewerkers zullen dit wel in orde kunnen brengen.

Reageer