aktie tv

  • 30 August 2011
  • 9 reacties
  • 2989 Bekeken

Een lang verhaal. Toen ik me in juni aansloot op Belgacom TV, liep er een aktie in onze Belgacom winkel, waarbij je 100 of 200 euro terugbetaald kreeg als je een nieuw TV toestel kocht. We hebben dan een toestel gekocht bij Vanden Borre. De folder voor de aktie vermeldde een website (highco) waarop je je moest registreren. Hebben we gedaan, en we kregen een voucher. Volgens de instructies hebben we dan de voucher en de faktuur opgestuurd naar Highco, en dan was het afwachten geblazen.

Na een maand heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Belgacom, en daar zeiden ze me dat ik nog even geduld moest hebben, dit vroeg wel wat tijd. Enkele weken later, nog niks. Dus teruggebeld naar de klantendienst, en daar beweerde een dame bij hoog en bij laag dat dit geen aktie van Belgacom was, maar van Vanden Borre. Ik had op dat moment de folder van Belgacom in de hand, en toen ik de dame zei dat ze verkeerd was, zei ze me dat ze daar al 8 jaar werkte en wist wat ze zei. Toen heb ik de telefoon opgehangen. Twee minuten later de vraag om de klantendienst te beoordelen. In woede tweemaal een 1 gegeven, en als bij wonder belt de klantendienst me 5 minuten later terug op. Een vriendelijke meneer vroeg me waar ik mijn Belgacom TV aangekocht had (Belgacom Mortsel), en heeft me dan met de winkel doorverbonden (de telefoonnummers van de winkels krijg je nooit zelf). De vriendelijke man in de winkel zei me dat ik contact moest opnemen met de firma highco, en gaf me de coordinaten hiervan. We zijn nu bijna september, en ik heb nog niks. Ik copier hieronder de abberante correspondentie (ik krijg het zelfs niet volledig geplaatst) die ik al met Highco gevoerd heb, nog steeds zonder resultaat. Ik voel me hier bekocht door Belgacom.

===================

Mevrouw, mijnheer,

Ik heb U nu al driemaal alle informatie bezorgd. In uw laatste mail hebt u me gemeld dat het nu snel in orde zou komen. Tot op heden nog geen antwoord. Kan U dit nog eens nakijken aub?

Sent: dinsdag 23 augustus 2011 10:46
To: 'infolijn'
Subject: RE: aktietv.

Mevrouw, Mijnheer,

Informatie nogmaals bijgevoegd. Ik hoop nu op een snelle behandeling.

From: infolijn [mailto:infolijn@highco.be]
Sent: dinsdag 23 augustus 2011 10:45
Subject: RE: aktietv.

Mevrouw, Mijnheer,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor. Kan u alles nogmaals doorsturen aub ? Wij hebben uw mail niet ontvangen. Zodat we dit nog snel kunnen inorde maken.

To: infolijn
Subject: RE: aktietv.

Mevrouw, mijnheer,

Gelieve hieronder correspondentie te vinden betreffende de aktie van Belgacom. Ik heb alles opgestuurd zoals gevraagd, na contact met U heb ik alles terug doorgestuurd, en daarna valt er een grote stilte. Kan U me aub. laten weten wat de stand van zaken is?

Sent: maandag 15 augustus 2011 8:22
To: 'infolijn'
Subject: RE: aktietv.

Ik heb intussen niets meer vernomen. Kan U me stand van zaken geven aub?

Sent: maandag 8 augustus 2011 15:50
To: 'infolijn'
Subject: RE: aktietv.

Zie bijgevoegd.

From: infolijn [mailto:infolijn@highco.be]
Sent: maandag 8 augustus 2011 15:37
Subject: RE: aktietv.

Meneer,

Heeft u nog een copie van alles ? uw factuur, …Kan u deze ons doormailen?

Sent: lundi 8 août 201

9 reacties

kende die actie niet

maar ik heb de info van die actie gevonden op de website, wat HighCo juist is weet ik niet, en hoe die terugbetaling juist loopt weet ik natuurlijk ook niet, maar blijkbaar loopt er wel iets grondig fout

https://webaction.highco-data.be/generated_apps/06907_v30/presentation?c=B&lang=nld

of te wel www.aktietv.be

mvg
Bedankt Xenne, maar je begrijpt wel dat ik die sites intussen bijna van buiten ken. Wat me stoort aan heel deze zaak is dat Belgacom, alhoewel ze duidelijk de organisator zijn, zich tot hiertoe 'afzijdig' houden, en hun klanten doorsturen naar HUN onderaannemer (Highco). Wel hebben ze me ooit eens, na veel zoekwerk en lang wachten, een e-mail adres gegeven waar ik een copie van mijn faktuur kon heen sturen. Alleen hadden ze blijkbaar over het hoofd gezien dat je hiernaar geen bijlages kon sturen. Ik vind het erg, en dan die onpersoonlijkheid erbij. Je krijgt dus nergens een naam van een contactpersoon, alles is zo naamloos, en je maakt je dus waarschijnlijhk altijd kwaad op de verkeerde persoon.
Reputatie 7
Badge +1
Ik ben geen voorstander van die twijfelachtige methodes. Waarom die korting niet direct geven ? Uiteraard omdat sommigen het vergeten of verkeerd doen en ze dus een groot aantal mensen niks moeten betalen. Ik heb voor een grasmachine van Bosch met Li batterij ook een bon voor gratis een 2e batterij gekregen. Na 6 weken wachten kwam die betterij wel (bij de geburen afgegeven omdat ik niet thuis was). Wat bleek nu ? die extra-batterij had exact het halve vermogen van de origineel meegeleverde.... dat noem ik nu verkapt bedrog ! je krijgt dus wél een gratis 2e batterij maar niet écht wat je verwachtte, maar je kunt er geen klacht voor indienen... Een korting van 100 of 200€ is natuiurlijk nog iets anders....
beste walter

ik poste die link enkel maar ter info, uiteraard bent u op de hoogte. ik twijfel er ook niet aan dat uw zaak in orde zal komen, maar hopelijk worden slapende honden op deze manier beetje wakker gemaakt.

mvg
Beste walter,

Graag ontvang ik van u klantgegevens (klantnummer, telefoonnummer, ...) zodat ik uw vraag kan overmaken aan de bevoegde dienst.

Dit mag uiteraard ook in een privébericht.

Alvast bedankt,

Eva
Hoe is dit afgelopen? Ben van plan een nieuwe TV aan te schaffen + nieuwe klant te worden bij Belgacom, dus dit zou ideaal zijn voor mij.

Volgens Vandenborre doen zij mee met de actie tot eind oktober (dus niet eind september). Klopt dit?

Ook is link naar de actievoorwaarden niet meer up-to-date. Daar spreken ze nog van de actie tot midden augustus (die dus verlopen is) & waar bvb Krefel nog aan meedoet (wat ook het geval niet is).

Ik vind de informatie van www.aktietv.be dan ook zeer verwarrend. Er zijn bijvoorbeeld geen extra contactgegevens voor extra vragen te stellen (of word ik verondersteld anno 2011 een brief te schrijven naar het adres van HighCo?). De emailcommunicatie van walter boezemt mij ook weinig vertrouwen in mocht ik voor deze actie gaan & dus voor Belgacom kiezen.


Geen probleem dat Belgacom deze marketing uitbesteed aan andere partijen, maar quality control moet er altijd zijn hoe deze diensten afgehandeld worden. Zeggen dat men niet met deze acties te maken hebben is net iets te makkelijk, toch?
ik weet niet of deze aktie nog loopt, afgaande op info op de site stopt ze eind deze maand, maar zal misschien terug verlengd worden???

maar ondertussen kan je een samsung tv krijgen (22 inch) voor €1 of €200 korting bij aankoop van een specifiek samsung toestel bij instap in een pack, meer info op www.belgacom-actie-tv.be

mvg
Badge
beste

de actie 100 of 200 euro korting is reeds geruime tijd afgelopen. Sedert 26 sept is er een nieuwe actie voor nieuwe internet en nieuwe Tv klanten waarbij je een flatscreen 22" aan 1€ of 200€ korting op een andere Samsung Tv kan bekomen. Zie www.belgacom-actie-tv.be

muisje
- Volgens de site is het tem 30/09.

- Volgens de PDF met de actievoorwaarden was het tot 15/08 (wss gewoon niet up-to-date)

- Volgens Vandenborre doen ze mee met deze actie tem 30/10.

Reageer