Door een defect op de TV toets heb ik mijn afstandsbediening V4 moeten inruilen voor een V5 (universeel gebruik werkte perfect op V4) Na procedure te hebben gevolgd voor universeel maken blijkt echter dat V5 problemen geeft met geluid en opstarten TV. Compliment trouwens voor de telefonisch ondersteuning maar ook deze mensen zijn ten einde raad. V5 werd omgeruild voor een nieuwe maar probleem blijft. Merkwaardig is trouwens dat de handleiding in de verpakking voor Loewe code 1660 geeft en op de website 4660.
Iemand een oplossing? Weet Belgacom van dit probleem en komt er een oplossing op korte termijn?
Beantwoord
AFSTANDSBEDIENING V5
Beste antwoord door mkrier
Hourrah! Het werkt. Hartelijk bedankt. ::D Het rare is dat men volgens de site ( http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_sound/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/afstandsbediening/uw-homecinema-set-bedienen-met-de-proximustv-afstandsbediening.html#section1) de V5 NIET kan programmeren voor "homecinema sets", maar met de toetsen 4+6 werkt het wel! De toetsen 1+3 die voorgesteld worden voor het universeel maken in de FAQ's, werken daartegen niet, tenminste niet bij mij. EDEGEM2015 heef wel één maand gratis abonnement verdient, want er zijn volgens mij duizenden mensen op zoek naar een oplossing. Ik zou graag willen weten hoeveel mensen de helpdesk gebeld hebben over 'universeel maken' en dan nog denk ik dat er velen gewoon in het ongemak berusten.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.