afstandsbediening universeel maken

  • 11 January 2012
  • 9 reacties
  • 1200 Bekeken

hallo

heb een probleem met het universeel maken van de belgacom tv afstandsbediening, is de laatse versie, en heb een panasonic tv , heb de afstandsbediening reeds automatisch laten zoeken maar niks , heb ook al de panasonic code gebruikt maar dit werkt helaas ook niet,zijn er andere mogelijkheden of komt dit nog voor ?


mvg

9 reacties

Badge
Ik heb er ook lang over gedaan eer het in orde was.Maar ik heb het uiteindelijk in orde gekregen gewoon via die code dus van je tv. Bij mij was dat een andere.Die vorige afstands bedieningen waren wel veel eenvoudiger.Je moet je dus gewoon houden aan het schema hoe je die code juist moet invullen.Hier bij kan ik je spijtig genoeg niet helpen omdat ik voor tv. niet meer bij belgacom zit.Maar zo heb ik het toch gedaan.Waarschijnlijk zal iemand je wel meer uitleg kunnen geven.
op mijn blog vind je enkele links die u kunnen helpen klik hier
Badge
Beste,


Ik heb de mijne aan de praat gekregen (ook panasonic tv) met gewoon op de tv knop van de belgacom afstandsbediening te blijven drukken(TV moet aanstaan) tot de tv uit zich zelf uitschakelde. Met de code werkte het ook niet alemaal. En alles werkt nu correct.

Mvg,
Ik heb een JVC tv.....en NIKS helpt om die afstandsbediening universeel te maken.
Badge
Ik heb Het zelfde gedaan zoals Peter 18474 zegt.IK weet dat het niet eenvoudig is met dat model.Je moet enkel geduld hebben.Ik heb hier nog wel een voledig voorgeprogrameerd model liggen maar daar ben je ook niets mee want dat is voor een sony.
Badge
De volledige lijst met codes voor alle merken is beschikbaar op de website belgacom online support

code jvc 4464

Mvg,
Ik heb dus 2 tv's en 2 decoders en 2 afstandsbedieningen van BC (een van type 2 en een van type 1)

Op mijn tv in de living, (Merk OPERA) kan ik beide afstandsbedieningen programeren voor universeel gebruik.

Op mijn tv in de slp, (Merk JVC) kan ik ze ook beide programeren, doch het geluid kan ik niet aanpassen en heb ik dus de afstandsbediening van JVC ook nodig.

Alle hier aangehaalde "voorstellen" helpen niet om dit geluidsprobleem op te lossen.

Toch bedankt voor de support.
Badge
Mijn moeder heeft ook een andere tv. Als ik en zij heeft ook problemen met dat geluid.Welliqwaar bij telenet maar het blijft het zelfde de rest gaat allemaal enkel niet het geluid dat moet met het kastje van de tv.Ik heb ook al van alles geprobeerd maar niets lukt.
panasonic = code 5153

Reageer