Afstandsbediening Stuk Kapot, werkt in ieder geval niet meer

  • 15 December 2010
  • 6 reacties
  • 6462 Bekeken

Iemand die weet wat ik kan doen? De afstandsbediening blijkt niet meer te werken ik krijg geen enkel signaal meer ook geen lichtjes op het bakje. Nieuwe batterijen zitten er al in. Dus daar ligt het probleem dus niet.

En is er niets meer aan te doen, hoe verkrijg ik dan een nieuwe? En is dat gratis? Het kan toch zomaar niet stuk gaan?

grtz Alvast bedankt

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag,

Ik lees hier "lichtjes op het bakje", bedoel je hiermee afstandsbediening?

alles kan kapot gaan, als er geen lampjes meer oplichten op de afstandsbediening dan zendt die inderdaad niets meer uit.

Maar als je mat "het bakje" de decoder bedoelt, dan kan net zo goed de afstandsbediening wél nog werken, maar de decoder niet goed meer.

Resetten door de kabel van elektriciteit uit decoder te trekken - 1 minuut wachten - kabel opnieuw insteken - opnieuw 15 minuten wachten tot alles weer ingeladen is.

Technische dienst bellen kan tot 22 uur op nummmer 0800 - 22700

Gratis vervanging van decoder of afstandsbediening: indien huur altijd gratis, indien aankoop tot 2 jaar na aankoop.
vraag eens aan je buren of zij mss bgc tv hebben, als zij het hebben probeer hun decoder dan te besturen lukt dat dan is het de decoder zo niet neem hub afstand bediening even mee en test dan even uit, werkt het vraag hun of je die kan terug geven na je en nieuwe hebt :p
We hebben sinds een dik uur ongeveer hetzelfde probleem.
De afstandsbediening werkt maar van zodra we op de knop teletekst duwen, blokkeert alles en kunnen we geen zender meer kiezen nog het geluid aanpassen.
Heb ook de batterijen vervangen maar lukt toch niet.

Ben nu bezig om de decoder aan het resetten in de hoop dat het daarmee lukt.

Zou er een update gebeurd zijn bij belgacom waardoor dit verstoord is?

Ben hier al terug.

Na het resetten van de TV was het probleem opgelost.
Heel eigenaardig maar het belangrijkste is dat het weer werkt.


Groetjes,

Charlotte
Reputatie 2
Badge
Weet iemand of je met de toetsen op de decoder zelf zenders kunt verzetten?
@bav

Je kan met de toetsen op de decoder zelf, zenders verzetten.

Mvg Jerom

Reageer