Afstands-opnames

  • 5 July 2011
  • 4 reacties
  • 1211 Bekeken

Hoe kan ik na 30 dagen de afstands-opnames verlengen?

Ik heb alles geprobeerd, zelfs de groene knop zoals vroeger.

Maar niks gevonden.

Alvast bedankt voor de reacties.

4 reacties

beste

alles wat je op afstand opneemt wordt op de server opgenomen, eens het opgenomen is kan je dat uiteraard niet meer wijzigen

maar vooraleer de opname van start gaat, kunt u de beschikbaarheid van 30 dagen aanpassen naar onbeperkt.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14556/~/in-welke-gevallen-worden-uw-opnames-30-dagen-bewaard-en-hoe-kunt-u-dit-wijzigen

Kiest u ervoor om de beschikbaarheid aan te passen, dan is het mogelijk dat u niet langer tegelijk een programma kunt bekijken en een ander opnemen.

Het aanpassen van de beschikbaarheid doet u als volgt:

  • Pas de opties aan tijdens het plannen van de opname: zie "http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/9858/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzA5ODY2MDQzL3NpZC8qclFmVmN5aw%3D%3D" target="_self voor meer informatie";
  • Pas de opties aan na het plannen van de opname: druk op de Image-toets, selecteer "mijn opnames", "gepland". Klik op de geplande opname die u wenst te bewaren en verander de beschikbaarheid: kies "opties", "verwijderen", "indien schijf vol".
mvg
Beste Ranger1965,

Zoals Xenne aangeeft moet je de keuze maken voor je het programma opneemt. Eens het opgenomen is kan u niet meer kiezen om het alsnog langer dan 30 dagen te bewaren. Na 30 dagen verdwijnt de opname van de server.

Dus wilt u iets langer bewaren, kies dan bij de planning van een opname: Pas de opties aan - bij verwijderen kiest u: Indien schijf vol. De opname zal nu op de harde schijf opgenomen worden en zal niet gewist worden na 30 dagen. U kiest zelf wanneer u de opname wist.

MVG,

Eva van Belgacom
Een ander vraagje over het opnemen op afstand. Waarom gaat de tv-gids voor opnamen op afstand maar over een week terwijl de gewone tv-gids over 10 dagen gaat?
Reputatie 7
Badge +1
Goeie vraag, is soms vervelend....

Reageer