Vraag

Affinity korting - Tuttimus?

  • 21 March 2017
  • 6 reacties
  • 2724 Bekeken

Ik kan korting krijgen via het affinity programma, maar kan dit in combinatie met een Tuttimus?
ik zie enkel Familus en Mobilus als opties staan, terwijl ik graag mijn ouder pak zou omzetten naar een Tuttimus met de affinity korting.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo Katito,
Ja, dat kan:
In dit topic legt Proximus medewerkster AntonellaD uit hoe de affinity korting wordt toegepast als je een Tuttimus pack neemt:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-13/tuttimus-fed-36690

''Indien je een Tuttimus pack hebt, wordt de korting berekend op het Familus gedeelte.
De Mobilus abonnementen krijgen geen extra 10% korting, maar genieten van andere kortingen of voordelen in het pack.'

Ook in dit topuc vind je nog wat meer info over de berekening van de korting:
nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/epp-korting-tuttimus-36275

Ik ben zeker dat een Proximus medewerker je hier morgen verder mee zal helpen. Je kan ook een privé bericht sturen hierover naar het Proximus Team via deze link:
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Je kan je korting aanvragen met je voordeelcode via:
www.proximus.be/affinity
Ik vind dit vooral veel warrige uitleg die mij (en velen met mij) geen stap verder helpt. Familus en Mobilus vormen immers samen niet hetzelfde pakket als een Tuttimus. Ik kan mij niet voorstellen dat het niet mogelijk is om de Tuttimus met de correcte korting mee op de affinity pagina te zetten want nu is het alles behalve duidelijk.
Ik vind dit moeilijk doen wanneer je het de klant ook makkelijk zou kunnen maken.
Reputatie 7
Badge +6
Ik hoop dat hier een reactie komt van een Proximus medewerker, maar volgens mij zit het zo:
een Tuttimus is een pack met een Familus in combinatie met een of meerdere Mobilus.
Neem je die combinatie, dan krijg je affinity korting op het Familus gedeelte en niet op het Mobilus gedeelte, want omdat die Mobilus in je pack zit krijg je daar al extra's voor: meer gb enz. Dat is dan dus 10% op de 67 euro van de Familus: 6,70 euro zoals in een van de links wordt vermeld.
Zo versta ik het tenminste, maar ikzelf heb die korting niet en het is wel wat complex.
Vandaar dus: graag een reactie van een Proximus medewerker met de officiële uitleg.
En zoals een geacht medeforumlid hier zou zeggen: 'Don't shoot the messenger.' :8 Ik heb je alleen willen helpen met de info die hierover al op het forum werd gegeven.
Hallo Katito,

Het enigste wat ik kan zeggen (en hier op het forum door een proximus medewerker gepost geweest werd) is het volgende :

"' Affinity is altijd een korting van 10%
Bij de nieuwe packs Familus en Tuttimus is het steeds een korting van 6,70 euro per maand
"

VG, Martin

PS: voor alle zekerheid altijd best een bevestiging van een proximus medewerker afwachten want wat eergisteren nog zo was kan vandaag al veranderd zijn 😉
Reputatie 5
Badge +3
Dag Katito,

Het is inderdaad zoals Marleen aangeeft dat de korting geldt op Familus dit + mobile= Tuttimus. De korting loopt dus enkel op de vaste producten en niet voor je mobile product, kan wel samen geactiveerd worden enkel zal je op het mobile product dan geen extra korting krijgen maar wel de gratis data top ups!

Mvg, Nicky
Reputatie 7
Badge +6
Dank u, NickyL. Ik voelde mij al schuldig. 😞

Reageer