Tot mei 2017 kreeg ik mijn factuur op papier aan per post, wat ik ook zo had doorgegeven bij Proximus.
Plots, zonder wijziging langs mijn kant, sinds juni niet meer..
Ik betaalde afgelopen maanden na een sms die ik ontving.
Toevallig (?) krijg ik ook sinds mei plots mijn affinity korting niet meer, ontdekte ik net door mijn factuur via pc te openen...
Zijn er nog mensen die dit voorhebben?
Bladzijde 1 / 1
Heb je een oud pack misschien en uit wat bestaat je oude pack (Internet+TV+Telefoon en of mobiel)
of heb je reeds een nieuw zoals bijvoorbeeld tuttimus.
of heb je reeds een nieuw zoals bijvoorbeeld tuttimus.
of heb je reeds een nieuw zoals bijvoorbeeld tuttimus.
Ik heb een tuttimus abonnement sinds 2016 en elke maand stond de affinity korting vermeld op mijn factuur, tot mei plots niet meer.. en toevallig sinds mei ook geen factuur op papier per post meer..
Stuur best eens langs dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.