Beste Proximus,
Ik ben een klant voor meer dan 10 jaar. Maar ik vind het ontzettend spijtig dat jullie de volgende zenders niet bieden:
- RT (Russia Today)
- Foxnews
- 24 horas (Spanje)
- Telesur (Venezuela)
- CCTV (China)
Ik vind dat alleen TVE in het Spaans zeer mager is, gezien de vele latinos en steeds meer Spanjaarden die in Brussel wonen. Veel Italiaanse kanalen, Duitse en Arabische, maar slechts 1 in het Spaans? Is het voorzien een extra Spaanstalig kanaal toe te voegen (zuid amerikaans) ?
Sinds de Amerikaanse verkiezingen, hebben de meeste mensen begrepen wat een verschrikkelijk FAKE NEWS kanaal CNN (Clinton News Network) is. De Europese media is allemaal gelinkt aan Reuters en dus hetzelfde als CNN, NBC etc. Ik vind dat er veel meer tegenmedia moet komen, om ook de andere kant van het verhaal te horen. Waarom heeft Proximus geen RT (Telenet wel!) in het basispakket en Foxnews ? En CCTV ? Ik denk er echt serieus over om naar Telenet te gaan. Die hebben nl Fox, RT en CCTV in het basispakket. Bij jullie niet eens te krijgen zelfs als je er extra voor betaald (behalve Fox).
Graag wil ik weten wat de policy is van Proximus. Denken jullie erover deze zenders toe te voegen? Wat hangt daar van af? Moet er veel vraag naar zijn?
Vr groet
Franck
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.