Skip to main content

ADSL2+ upgrade naar VDSL2

• January 27, 2014
  • 1 reactie
  • 464 Bekeken

Momenteel zitten wij op een ADSL2+ lijn en via een online test (http://www.belgacom.be/nl/particulieren/producten-en-diensten/televisie/beschikbaarheid-van-belgacom-tv.html) zou het mogelijk zijn om up te graden naar VDSL2. Ik lees hier en daar dat ADSL zou verdwijnen. Wel ik had al is gebeld naar de klantendienst en een meneer zei dat dit niet mogelijk is. Al duurde het wel heel lang om mij een antwoord te geven... Dus ik denk dat dit niet klopt. Als ook zou ik graag willen dat dit gratis gebeurd (ben al 10j + lang klant) en nog nooit iets gratis gekregen. Anders zie ik niets anders om op te stappen.

Resultaat test:

Mogelijkheden Belgacom TV

U kunt tot 1 tv's aansluiten. Hoeveel tv's wenst u aan te sluiten?

Meer Info

Belgacom TV in hd-kwaliteit (hoge definitie) is beschikbaar voor u, maar dan moet er wel eerst een technische aanpassing op uw lijn uitgevoerd worden.

Neem hiervoor contact op met onze klantendienst op het nummer 0800 22 800 of breng een bezoek aan een Belgacom-verkooppunt((overzicht van de winkels)..

Niet gerelateerd tot het probleem:

Ik heb een dienst Norton Internet Security die ik niet kan uitschakelen (dit kost mij elke maand 5 euro).

Zou iemand dit voor me willen uitschakelen. Ook iets waar ik me aan erger.

Het niet kunnen uitschakelen van diensten die je nooit hebt aangevraagd.

M.v.g Marc
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

• February 3, 2014
Beste Marc en Kristof,

Ik heb bijkomende info gevraagd aan de technische dienst, ik hou je op de hoogte.

Het is perfect mogelijk dat de ene buur wel VDSL2 kan krijgen en de andere niet. Dit ligt aan het feit hoe de kabel in de grond juist loopt en op welke verdeelkast je bent aangesloten.

Met vriendelijke groeten,
Eva