Beste,
Begin volgende maand zou VDSL hier beschikbaar zijn. Wat moet je nu allemaal juist doen eer je VDSL hebt? Op het internet las ik dat er een technieker moet langskomen, dat je een splitter nodig hebt (van 5 naar 6 pins?), dat je de modem best kunt aansluiten waar de telefoonlijn binnen komt, dat je beter een aparte WAP zet omdat de ingebouwde niet goed zou zijn, ...
Nergens is een een duidelijk uitleg te vinden over wat je allemaal moet doen.
- De BBox2 kun je gewoon in een Bgcpunt afhalen?
- Kost de activatie iets? Hoe lang moet je wachten op de effectieve activatie?
- Moet er echt een technieker langskomen? Zoja, waarvoor dan?
- Moet de BBox echt op de binnenkomende lijn aangesloten worden?
- Is het nodig om een aparte WAP te plaatsen en de WIFI van de BBox2 uit te schakelen?
- Mag ik de BBox2 op voorhand al gaan halen en kan ik daar dan voorlopig mee op ADSL?
- Is het mogenlijk om te weten te komen hoever je van een centrale zit? Login: fb436739
- Blijft de login ook hetzelfde?
Bijkomende vraag: ALs je belt en internet via BGC, kun je gratis digitale tv krijgen. Is het een probleem dat ons internet door derden wordt betaald?
Groeten,
Pieter
Bladzijde 1 / 1
beste
amaai, dat zijn veel vragen
maar als je een nieuwe modem gaat afhalen zit daar alle info & toebehoren bij (oa TF2007), wel eerst zeker zijn van de mogelijkheid tot aansluiting
je moet éénmalig €50 betalen voor modem/activatie
er moet sowiezo een technieker komen om je aan te sluiten op de ROP, soms komt hij ook aan huis, maar is niet altijd nodig
een aparte WAP? normaal gezien werkt de WiFi goed genoeg, hangt er natuurlijk vanaf hoe dik jou muren zijn
afstand centrale is van geen belang, afstand tot de ROP & lijnverzwakking zullen uw profiel/snelheid bepalen. via interne check kan Eva dat misschien wel zien. belgacom beschikbaarheidstest zegt ook al veel
bbox2 werkt ook op adsl, dus je kan evt naadloos over naar vdsl2
mvg
amaai, dat zijn veel vragen
maar als je een nieuwe modem gaat afhalen zit daar alle info & toebehoren bij (oa TF2007), wel eerst zeker zijn van de mogelijkheid tot aansluiting
je moet éénmalig €50 betalen voor modem/activatie
er moet sowiezo een technieker komen om je aan te sluiten op de ROP, soms komt hij ook aan huis, maar is niet altijd nodig
een aparte WAP? normaal gezien werkt de WiFi goed genoeg, hangt er natuurlijk vanaf hoe dik jou muren zijn
afstand centrale is van geen belang, afstand tot de ROP & lijnverzwakking zullen uw profiel/snelheid bepalen. via interne check kan Eva dat misschien wel zien. belgacom beschikbaarheidstest zegt ook al veel
bbox2 werkt ook op adsl, dus je kan evt naadloos over naar vdsl2
mvg
Teken dat het allemaal niet zo duidelijk is ;)
Een Wireless Access Point, ik las ergens dat de WIFI van de BBox2 niet zo goed zou zijn voor een stevige downloader. Ik zit namelijk met een NAS.
Is er een mogelijkheid om te weten welk profiel/snelheid je hebt?
Groeten
Een Wireless Access Point, ik las ergens dat de WIFI van de BBox2 niet zo goed zou zijn voor een stevige downloader. Ik zit namelijk met een NAS.
Is er een mogelijkheid om te weten welk profiel/snelheid je hebt?
Groeten
mocht de WiFi niet voldoen kan je er nog altijd een router achterzetten... zijn zorgen voor later
ikzelf gebruik de Wifi niet omdat er een Fritzbox achter staat, maar ik ken genoeg mensen die wel de Wifi gebruiken zonder probleem
vragen aan Eva of via de beschikbaarheidstest van belgacom tv kan je ook al veel te weten komen.
als je 3 tv's kan aansluiten waarvan 2 HD dan haal je de max van 30mbit
mvg
ikzelf gebruik de Wifi niet omdat er een Fritzbox achter staat, maar ik ken genoeg mensen die wel de Wifi gebruiken zonder probleem
vragen aan Eva of via de beschikbaarheidstest van belgacom tv kan je ook al veel te weten komen.
als je 3 tv's kan aansluiten waarvan 2 HD dan haal je de max van 30mbit
mvg
Zijn inderdaad wel zorgen voor later.
Ik heb daarjuist op die pagina gekeken, maar het enige dat ik nu zie is dat het op 1/07/2011 beschikbaar zal zijn, meer niet.
Mss zie ik meer als ik VDSL heb?
Alvast bedankt voor de snelle reacties!
Ik heb daarjuist op die pagina gekeken, maar het enige dat ik nu zie is dat het op 1/07/2011 beschikbaar zal zijn, meer niet.
Mss zie ik meer als ik VDSL heb?
Alvast bedankt voor de snelle reacties!
yep, je zal nog wat geduld moeten hebben blijkbaar
maar misschien dat Eva je wel al die info al kan verschaffen
succes
mvg
maar misschien dat Eva je wel al die info al kan verschaffen
succes
mvg
Ik heb in mijn eerste post aangeduid om het aan Eva te vragen, moet ik nu dan gewoon wachten of moet ik er iets speciaals voor doen?
nee zenne, Eva springt hier morgen wel eens binnen en met wat geluk ziet ze jou topic.
mvg
mvg
Ok!
Heb jij mss een nog een idee over mijn bijkomende vraag ivm Belgacom TV?
Sorry voor de vele vragen!
Groeten
Heb jij mss een nog een idee over mijn bijkomende vraag ivm Belgacom TV?
Sorry voor de vele vragen!
Groeten
Beste Artisy,
Op de meeste vragen heb je intussen wel al een antwoord gekregen. Wat je verwachte snelheid betreft, je lijn voldoet aan alle vereisten om 30MBit te halen.
Je vraag over het pack stel je best aan de commerciële klantendienst (gratis nummer 080022800).
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Op de meeste vragen heb je intussen wel al een antwoord gekregen. Wat je verwachte snelheid betreft, je lijn voldoet aan alle vereisten om 30MBit te halen.
Je vraag over het pack stel je best aan de commerciële klantendienst (gratis nummer 080022800).
Met vriendelijke groeten,
Eva.
De BBox2 kun je gewoon in een Bgcpunt afhalen? Ja ofwel laten leveren via taxipost. Als je via de BGC shop gaat voor de aanvraag, krijg je deze meteen mee.
- Kost de activatie iets? Hoe lang moet je wachten op de effectieve activatie? Normaal 50 euro, maar er zijn soms promoties. Activatie gebeurd in praktijk binnen de 2 weken
- Moet er echt een technieker langskomen? Zoja, waarvoor dan? Afhankelijk van de huidige situatie kan het zijn dat er een technieker moet langskomen om ofwel in de centrale/ROP wat te doen ofwel bij je thuis
- Moet de BBox echt op de binnenkomende lijn aangesloten worden? Ja, dat is een vereiste! Aftakkingen geven problemen
- Is het nodig om een aparte WAP te plaatsen en de WIFI van de BBox2 uit te schakelen? Neen, maar dat kan wel. WiFi van de BBOX2 kan voldoen, afhankelijk van de situatie. Eerst proberen ...
- Mag ik de BBox2 op voorhand al gaan halen en kan ik daar dan voorlopig mee op ADSL? BBOX2 is compatibel met alle aangeboden technologien. Je kan deze dus reeds plaatsen (krijg je idd mee). De BBOX2 configureert zijn eigen automatisch, enkel je wifi instellingen ga je nog zelf moeten aanpassen.
- Is het mogenlijk om te weten te komen hoever je van een centrale zit? Login: fb436739 Dit kan enkel Eva nakijken of op de technische dienst. Maar Eva geeft hier al aan dat 30Mbps voor jou mogelijk is.
- Blijft de login ook hetzelfde? Als je reeds een abbonement hebt, kan dit idd hetzelfde blijven.
Bijkomende vraag: ALs je belt en internet via BGC, kun je gratis digitale tv krijgen. Is het een probleem dat ons internet door derden wordt betaald? Bij derde betaler heb je in principe reeds een korting en kan je geen aanspraak maken op gratis TV. Navragen in het BGC verkooppunt.
- Kost de activatie iets? Hoe lang moet je wachten op de effectieve activatie? Normaal 50 euro, maar er zijn soms promoties. Activatie gebeurd in praktijk binnen de 2 weken
- Moet er echt een technieker langskomen? Zoja, waarvoor dan? Afhankelijk van de huidige situatie kan het zijn dat er een technieker moet langskomen om ofwel in de centrale/ROP wat te doen ofwel bij je thuis
- Moet de BBox echt op de binnenkomende lijn aangesloten worden? Ja, dat is een vereiste! Aftakkingen geven problemen
- Is het nodig om een aparte WAP te plaatsen en de WIFI van de BBox2 uit te schakelen? Neen, maar dat kan wel. WiFi van de BBOX2 kan voldoen, afhankelijk van de situatie. Eerst proberen ...
- Mag ik de BBox2 op voorhand al gaan halen en kan ik daar dan voorlopig mee op ADSL? BBOX2 is compatibel met alle aangeboden technologien. Je kan deze dus reeds plaatsen (krijg je idd mee). De BBOX2 configureert zijn eigen automatisch, enkel je wifi instellingen ga je nog zelf moeten aanpassen.
- Is het mogenlijk om te weten te komen hoever je van een centrale zit? Login: fb436739 Dit kan enkel Eva nakijken of op de technische dienst. Maar Eva geeft hier al aan dat 30Mbps voor jou mogelijk is.
- Blijft de login ook hetzelfde? Als je reeds een abbonement hebt, kan dit idd hetzelfde blijven.
Bijkomende vraag: ALs je belt en internet via BGC, kun je gratis digitale tv krijgen. Is het een probleem dat ons internet door derden wordt betaald? Bij derde betaler heb je in principe reeds een korting en kan je geen aanspraak maken op gratis TV. Navragen in het BGC verkooppunt.
beste
alles wzrd door axs juist beantwoord.
antwoord op laatste vraag is nee. Bij derde betaler kan je niet genieten van FREE Tv wel van 30% voordeel op Tv
muisje
alles wzrd door axs juist beantwoord.
antwoord op laatste vraag is nee. Bij derde betaler kan je niet genieten van FREE Tv wel van 30% voordeel op Tv
muisje
Blij dat de lijn voldoet om de 30Mbit/s te kunnen ontvangen!
Bedankt iedereen om zo duidelijk en snel te antwoorden!
Pieter
Bedankt iedereen om zo duidelijk en snel te antwoorden!
Pieter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.