Skip to main content
Beantwoord

adreswijziging via E-services - my proximus

  • 4 januari 2016
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

Ik heb op datum van 12/08/2013 een adreswijziging gedaan in mijn e-services. Nu heb ik sinds een aantal maanden mijn GSM verbonden aan een pack. Maar nu kan ik mijn geschiedenis van mijn vroegere gegevens niet meer raadplegen. Mijn probleem is..... Ik kan niet meer aantonen dat ik mijn adres in mijn e-services had aangepast op datum van 12/08/2013......... Meer nog. alles van voor mijn bundeling met een pack is weg in mijn e-services (my proximus.) Wie kan mij helpen. Ik heb enkel een bewijs nodig dat ik in mijn e-services mijn adres had gewijzigd.

Beste antwoord door Anonymous

paul_084 schreef:
Ik heb op datum van 12/08/2013 een adreswijziging gedaan in mijn e-services. Nu heb ik sinds een aantal maanden mijn GSM verbonden aan een pack. Maar nu kan ik mijn geschiedenis van mijn vroegere gegevens niet meer raadplegen. Mijn probleem is..... Ik kan niet meer aantonen dat ik mijn adres in mijn e-services had aangepast op datum van 12/08/2013......... Meer nog. alles van voor mijn bundeling met een pack is weg in mijn e-services (my proximus.) Wie kan mij helpen. Ik heb enkel een bewijs nodig dat ik in mijn e-services mijn adres had gewijzigd.


Beste paul_084,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, en login)bezorgen.

Dan kan ik een dossier aanmaken voor de bevoegde dienst die u hierover terug gaan contacteren.

Met vriendelijke groeten,
Joël
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

1 reactie

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2016
paul_084 schreef:
Ik heb op datum van 12/08/2013 een adreswijziging gedaan in mijn e-services. Nu heb ik sinds een aantal maanden mijn GSM verbonden aan een pack. Maar nu kan ik mijn geschiedenis van mijn vroegere gegevens niet meer raadplegen. Mijn probleem is..... Ik kan niet meer aantonen dat ik mijn adres in mijn e-services had aangepast op datum van 12/08/2013......... Meer nog. alles van voor mijn bundeling met een pack is weg in mijn e-services (my proximus.) Wie kan mij helpen. Ik heb enkel een bewijs nodig dat ik in mijn e-services mijn adres had gewijzigd.


Beste paul_084,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres, en login)bezorgen.

Dan kan ik een dossier aanmaken voor de bevoegde dienst die u hierover terug gaan contacteren.

Met vriendelijke groeten,
Joël