Ik ben nu 6 maanden geleden verhuisd.
Op mijn laatste factuur 67064322985 staat nog steeds mijn vorig adres vermeld op pagina 3,4,5 en 6.
Ik heb meer dan eens contact opgenomen met proximus klantendienst om dit op te lossen. Laatste keer was ongeveer een maand geleden.
Blijkbaar geraakt dit maar niet opgelost door die bende prutsers!!! 😡
Ik begin te denken dat de enige oplossing is om alles op ze zeggen bij Proximus en binnen een jaar of 5 als er eens een goede promo is en ik zin heb terug te komen. Daartegen zal mijn vorig adres hopelijk wel uit uw database verdwenen zijn?
De facturatiedienst mag er al zeker van zijn dat ik mijn volgende factuur NIET zal betalen als er nog fouten op staan.
Beantwoord
Adreswijziging
Beste antwoord door JanDe
Alain, geef je via deze link nog eens je nieuwe adres door ?
ttps:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kunnen alles nog eens dubbelchecken.
Groetjes. Jan
ttps:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kunnen alles nog eens dubbelchecken.
Groetjes. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.