Skip to main content
Beantwoord

Adreswijziging

  • December 5, 2017
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Ik ben nu 6 maanden geleden verhuisd.
Op mijn laatste factuur 67064322985 staat nog steeds mijn vorig adres vermeld op pagina 3,4,5 en 6.
Ik heb meer dan eens contact opgenomen met proximus klantendienst om dit op te lossen. Laatste keer was ongeveer een maand geleden.
Blijkbaar geraakt dit maar niet opgelost door die bende prutsers!!! 😡
Ik begin te denken dat de enige oplossing is om alles op ze zeggen bij Proximus en binnen een jaar of 5 als er eens een goede promo is en ik zin heb terug te komen. Daartegen zal mijn vorig adres hopelijk wel uit uw database verdwenen zijn?
De facturatiedienst mag er al zeker van zijn dat ik mijn volgende factuur NIET zal betalen als er nog fouten op staan.

Beste antwoord door JanDe

Alain, geef je via deze link nog eens je nieuwe adres door ?

ttps:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kunnen alles nog eens dubbelchecken.

Groetjes. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • December 11, 2017
Alain, geef je via deze link nog eens je nieuwe adres door ?

ttps:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kunnen alles nog eens dubbelchecken.

Groetjes. Jan

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 13, 2017
Beste, kan u mij ook uw proximusklanten nr doorgeven voor de adresaanpassing? Mvg, Aw

  • Auteur
  • Newbie
  • December 14, 2017
Beste,

Mijn klantennummer: 617395429


Mvg,
Alain Clement

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 16, 2017
Dag Alain, nog eens alles gecheckt, en alles staat nu op de Koevijverstraat. Fijn weekend nog. Jan