Skip to main content
Beantwoord

Adreswijziging

  • March 20, 2016
  • 2 reacties
  • 463 Bekeken

Hallo,
Mijn klantenrekening is (verwijderd)
Btwnr klant: (verwijderd)
Kunnen jullie een adreswijziging doorvoeren aub,
Alvast bedankt voor de moeite
Groetjes
Hilde D.

Nieuw adres is
(verwijderd)

Oud adres
(verwijderd)

Edit Wim: opletten met het geven van persoonlijke info, iedereen kan meelezen.

Beste antwoord door Elma

Hilde, je wilt een adreswijziging doorgeven, maar welk adres ? Titularisadres, facturatieadres of aansluitingsadres ? Ik denk dat je best de klantendienst belt hiervoor, anders kunnen er misverstanden komen. 080022500 voor zakelijke klanten, tussen 8u en 18U30 zijn ze tot uw dienst.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • Antwoord
  • March 20, 2016
Hilde, je wilt een adreswijziging doorgeven, maar welk adres ? Titularisadres, facturatieadres of aansluitingsadres ? Ik denk dat je best de klantendienst belt hiervoor, anders kunnen er misverstanden komen. 080022500 voor zakelijke klanten, tussen 8u en 18U30 zijn ze tot uw dienst.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • March 20, 2016
Hilde, je wilt een adreswijziging doorgeven, maar welk adres ? Titularisadres, facturatieadres of aansluitingsadres ? Ik denk dat je best de klantendienst belt hiervoor, anders kunnen er misverstanden komen. 080022500 voor zakelijke klanten, tussen 8u en 18U30 zijn ze tot uw dienst.
Inderdaad. Daarvoor bel je best naar de klantendienst.

Mvg,
Wim