Kan iemand mij zeggen wat het adres is van de klachtendienst in Brussel? Het is ouderwets maar ik heb zonet 5 bladzijden uitgetypt met alles dat van mijn hart moet en dient rechtgezet worden. Als een klacht electronisch blijft liggen dan maar thé old fashionway!
Bladzijde 1 / 1
Bende knoeiers bij Belgacom!!
Bij ons worden al 4 maanden aan een stuk kosten tot 240€ onterecht aangerekend en elke maand opnieuw moeten we dan uren aan telefoon hangen om de situatie recht te zetten.
We krijgen dan wel een kredietnota maar de maand erop weer hetzelfde liedje.
Wat betreft het adres moet dat volgens mij Koning Albert II-laan 27 te 1030 Brussel zijn.
Succes!
Ik voel mij ondertussen al wat Don Quichot!
Bij ons worden al 4 maanden aan een stuk kosten tot 240€ onterecht aangerekend en elke maand opnieuw moeten we dan uren aan telefoon hangen om de situatie recht te zetten.
We krijgen dan wel een kredietnota maar de maand erop weer hetzelfde liedje.
Wat betreft het adres moet dat volgens mij Koning Albert II-laan 27 te 1030 Brussel zijn.
Succes!
Ik voel mij ondertussen al wat Don Quichot!
Dank je voor de snelle reactie! Laat ons hopen dat er eens een eind aan die ellende komt. Ik heb het al gezegd...Mij mogen ze voor de rechter halen, met veel plezier leg in daar uit waarom ik mijn laatste 2 rekeningen weiger te betalen.
Traag, inefficient en vandaag zelf onbeleefd!
Ze gaan erop vooruit bij de klantendienst van Belgacom.
Na 35 minuten op wachtmuziek iemand gesproken die wou helpen maar lijn verbroken na minuut 45 (is al vaker gebeurd), terugbellen 45 min op wachtmuziek en dan weer eruit, terugbellen en na 41 min op wachtmuziek een leukerd die zegt dat mijn klacht is opgenomen en dat ik 72 uur moet wachten voor ik terugbel.
Als ik hem aanspreek en zeg dat de klacht maar half is opgenomen omdat we verbroken werden zegt hij weer dat ik 72 uur moet wachten en dat iedereen fouten kan maken. Ja zeg ik maar geen 4 maanden na mekaar dezelfde.
En helaas niet de mogelijkheid om iemand te vinden die u au sérieux neemt.
Ze gaan erop vooruit bij de klantendienst van Belgacom.
Na 35 minuten op wachtmuziek iemand gesproken die wou helpen maar lijn verbroken na minuut 45 (is al vaker gebeurd), terugbellen 45 min op wachtmuziek en dan weer eruit, terugbellen en na 41 min op wachtmuziek een leukerd die zegt dat mijn klacht is opgenomen en dat ik 72 uur moet wachten voor ik terugbel.
Als ik hem aanspreek en zeg dat de klacht maar half is opgenomen omdat we verbroken werden zegt hij weer dat ik 72 uur moet wachten en dat iedereen fouten kan maken. Ja zeg ik maar geen 4 maanden na mekaar dezelfde.
En helaas niet de mogelijkheid om iemand te vinden die u au sérieux neemt.
Je kan het misschien per post versturen, als je het toch uitgetijpt hebt. Hier de link naar het adres van Proximus:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html doorklikken dan zie je dit: een brief sturen op "Proximus residentiële klantendienst - Koning Albert II-laan 27-B - 1030 Brussel".
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.