Activeringskosten blijven maar aangerekend

  • 31 August 2014
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Wij hebben een nieuwe aansluiting sinds 20/06. Toen wij dit online aangevraagd hebben op 06/06 was er een actie dat er geen activeringskosten werden aangerekend aan nieuwe klanten. Toch werd er 129 € aangerekend. Ik heb toen meteen een eerste keer gebeld en de reactie was toen: 'inderdaad mijnheer, u hoeft u geen zorgen te maken die kosten zullen zeker niet op uw factuur verschijnen' maar niet zo dus. Wij hebben er nu a vier keer voor gebeld, telkens krijgen we te horen dat het in orde is en dat het om een intern administratief gaat maar dat een creditnota zal worden bezorgd maar nu zit in onze e-services weer dezelfde factuur voor 129 €. Bij elk telefoontje met Belgacom ben ik altijd 20 minuten kwijt met wachten en druk hier, druk daar, ... tot ik dan uiteindelijk altijd wel een vriendelijke medewerker aan de lijn krijg die zegt dat het in orde is en dat de kosten inderdaad onterecht werden aangerekend maar toch blijft de factuur!!!! Wat als er kosten bijkomen? Ik ben niet van plan die te betalen. Misschien brengt een post in dit forum enige hoop.

4 reacties

best eens een privé bericht aan Eva doorsturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'


je kan er de link naar je bovenstaande post ook bij zetten ►http://community.belgacom.be/posts/4540fd6d96


Reputatie 2
Badge +1
Blujkbaar zie je die kosten in e-services verschijnen en heb je je definitieve factuur nog niet ontvangen?


de kosten in e-services zijn echter louter informatief en houden geen rekening met promoties en kortingen.


gewoon even de definitueve factuur afwachten. Moest dit dan toch aangerekend zijn (vrij onwaarschijnlijk) dan zal je merken dat Belgacom er geen problemen rond maakt deze netjes te crediteren.
Inderdaad op de 'echte' factuur staat de kost niet aangerekend, dat is al goed nieuws.


Maar op de e-services zou dit toch ook in orde moeten staan, hoe kan dit rechtgezet worden?


Bedankt al voor de hulp
De echte reden weet ik niet waarom Belgacom op e-services nog nooit rekening gehouden heeft met promoties en kortingen !?

Mss best eens de reden aan Eva van Belgacom vragen waarom dit niet in e-services kan of toegepast wordt

Reageer