Activering simkaart van Internet Overal Actie.

  • 25 April 2012
  • 7 reacties
  • 1311 Bekeken

Hallo

Ik heb dus een simkaart gekregen van Belgacom en ik heb die simkaart vorige week maandag besteld. (23/04/'12) En nu is de zit ik met het volgende: Je moet een datum kiezen tijdens de bestelling van de simkaart en ik heb natuurlijk de dichtsbijzijnde vrije datum en dat is maandag 30 april en ik heb een bevestigingmail gehad dat ze het op maandag 30 april gaan activeren. En ik heb de simkaart twee dagen erna gekregen. En in de bijgesloten brief in de envelop, stond er dat je de simkaart vanaf 23 april kon activeren en dat moet binnen de 14 dagen gebeuren. Mag ik dat nu doen of moet ik wachten tot maandag 30 april?

Groeten.

7 reacties

Iemand?
stuur anders een privé bericht naar Eva dat kan je door HIER te klikken

en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services login,
e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.









Wie is Eva?
Eva is medewerkster bij de Belgacom klantendienst. Zij is uw bevoorrechte
gesprekspartner op verschillende forums. U vindt een bepaalde info niet terug
over een Belgacom-product of -dienst? U bent op zoek naar een telefoonnummer?
Een onlineformulier werkt niet meer? Dan is Eva er om u te helpen.

Waarom die aanwezigheid op forums? Meer en meer mensen willen hun
(on)gelukkige klantenervaringen delen met anderen op allerlei forums. Onze
aanwezigheid werd dus noodzakelijk om u beter te informeren. Maar wij rekenen
ook op u om ons te helpen ons te verbeteren.


Elsa

een datum kiezen om de simkaart te activeren? da's bizar........

als je internet bestelling doet kan je een activatiedatum kiezen.....

maar dacht dat je een sim gewoon bij levering kon activeren door de instructies op te volgen in de brief die er bijsteekt.....


mvg
Nog een vraagje ivm activatie.

Ik heb ook zo'n SIM-kaart gekregen, en geactiveerd zoals op de bijgevoegde brief staat.
Nu krijg ik op m'n gsm de melding 'registratie SIM-kaart mislukt', nadat ik de PIN-code heb ingegeven.
Werkt deze SIM-kaart enkel op een gsm met 3G? Ik heb een NOKIA2330, zonder 3G. Je kan er wel mee surfen.
Waarschijnlijk kan ik niets met deze SIM-kaart aanvangen?

Tweede vraagje. Als ik een nieuwe gsm koop met 3G, kan ik deze SIM-kaart dan combineren met een PAY&GO kaart?

die sim kaart zal ook wel werken op edge, maar als er alleen 3g in de lucht hangt heb je een probleem

het mobile volume kan je niet combineren met een pay&go, wel met een mobile internet abo µ

wanneer u een GSM abonnement in een pack met fix-internet toevoegt is het inbegrepen mobile data volume zowel bruikbaar op die sim alsook met de bestaande VOICE sim kaart van uw GSM

mvg
Beste,


Ik heb vorige week mijn sim en usb modem ontvangen voor belgacom internet overal , ik heb gisteren morgen en avond contact opgenomen met jullie klantendienst , er zou een probleem zijn met de activatie sim kaart op SAP , zit ergens geblokeerd , deze heb ik zelf op 27/04/2012 telefonisch geactiveerd , en zou 30/04/2012 actief zijn , nu tot vandaag nog geen signaal kunnen ontvangen via sim kaart login skynet fb399142 , tel nr 033253521,


Mvg En dank bij voorbaat al !
ik heb net een simkaartje aangevraagd, ik moest idd een activatiedatum kiezen? beetje bizar voor een simkaart. dichtste datum was 10/05.

't is te hopen dat ze hier gauw is en dat ze meteen te gebruiken is

mvg

Reageer