ik ben van mobistar naar proximus gegaan met behoud van mijn nummer. NU na enkele dagen is mijn proximus nog altijd niet activeerd, Op de website wordt 24u vermeld, Iemand die dezelfde problemen gehad heeft? Bedankt thierry
Bladzijde 1 / 1
Als je simkaart nu nog niet geactiveerd is neem je best eens contact op met de klantendienst (technische dienst) om te zien wat er aan de hand is.
0800 22 800 (voor technische vragen tot 22u, voor gsm).
PS: vooraleer je dat doet wel eerst eens je gsm volledig uitzetten en dan weer aan, maar ik neem aan dat je dit al hebt gedaan.
0800 22 800 (voor technische vragen tot 22u, voor gsm).
PS: vooraleer je dat doet wel eerst eens je gsm volledig uitzetten en dan weer aan, maar ik neem aan dat je dit al hebt gedaan.
Merci Marleen vriendelijke groet thierry
Graag gedaan. Prettige dag verder!
Hier net hetzelfde probleem: overgestapt van Scarlet naar Proximus.
Ik ben al heel de voormiddag van de ene naar de andere aan het bellen want volgens Proximus moet Scarlet mijn nummer vrijgeven, volgens Scarlet hebben ze nog geen aanvraag gekregen, volgens Proximus is die aanvraag al lang verstuurd enzo... Vandaag weer een nieuwe aanvraag verstuurd, ik ben eens heel erg benieuwd!
Maar ik loop natuurlijk al een heel weekend met 2 gsm's rond.
Ik ben al heel de voormiddag van de ene naar de andere aan het bellen want volgens Proximus moet Scarlet mijn nummer vrijgeven, volgens Scarlet hebben ze nog geen aanvraag gekregen, volgens Proximus is die aanvraag al lang verstuurd enzo... Vandaag weer een nieuwe aanvraag verstuurd, ik ben eens heel erg benieuwd!
Maar ik loop natuurlijk al een heel weekend met 2 gsm's rond.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.