Activeren simkaart!

  • 5 March 2017
  • 1 reactie
  • 481 Bekeken

Ik ben een trouwe klant van proximus die altijd tijdig zijn rekeningen betaalt,niet klaagt en zaagt maar nu moet er mij toch iets van mijn hart. Donderdag 2 maart merk ik ineens dat ik niet meer kan bellen : geen netwerk meer. Ik zoek op internet wat ik kan doen: simkaart eruit en opnieuw proberen.......nog geen reactie. Vrijdag 3 maart : ik rij maar naar een proximuswinkel want kan het zelf niet oplossen. Daar krijg ik,na een uurtje aanschuiven, te horen dat een nieuwe simkaart nodig is en ik betaal 10 euro voor een nieuwe kaart. De verkoper doet het nodige op de pc om mijn telefoonnr over te zetten. Het gaat me nu wel lukken zeker. Enkele uren later heb ik nog geen netwerk op de gsm. Zaterdag 4 maart : terug naar de winkel dan maar. Oei de verbinding op pc was mislukt. Geen probleem we gaan het nu oplossen. Enkele uren later nog steeds niks in orde. Dan maar eens naar proximus zelf bellen. Ik krijg vrij snel verbinding en de luisteraar aan de andere kant gaat het nakijken. 10 min is de persoon weg en komt dan melden dat het na 2 uren wel in orde moet zijn. We wachten nu reeds 24 uren en er is nog steeds geen netwerk beschikbaar. Wat ik niet snap is, dat in deze moderne tijd, het zolang moet duren . Ik ben nu dus echt ontgoocheld en overweeg een overstap.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Frerd,

Onze welgemeende excuses voor het late reactie.

Ik stel vast dat het reeds via onze klantendienst opgelost is geraakt. Als je verdere vragen hebt hoor ik ze graag.

Mvg, Nicky

Reageer