activatiekosten bij bijvoeging tv aan abo

  • 13 October 2015
  • 19 reacties
  • 349 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
moeten er activatiekosten betaald worden indien men de optie TC bijvoegd bij een bestaand abo (internet.tel)




heeft men voordeel om zaken lanfs internet te bestellen?? zie er geen

19 reacties

TIP: Je kan ook gewoon de klantendienst bellen waar je alle inlichten kunt krijgen 0800 22 800


maar het vlugst krijg je antwoord via Proximus op twitter


of via één van deze wegen zoals opgegeven op hun site:

Proximus op de sociale netwerken:

- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank

- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank

- http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank <= Hier kan je eventueel ook privé berichten sturen

(! op deze sociale netwerken best gebruik maken van een privé bericht om je privé gegevens door te sturen aan de Proximus medewerkers

Of telefonisch

- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank
Dag reynkust,
Kan je even verduidelijken wat je bedoelt met TC.
Mvg,
Jos
TC moest TV zijn


die twee toetsen staan nogal dicht bijeen ;-)
Reputatie 7
Badge +1
lachduivel
Reputatie 2
Badge +1
Inderdaad TC is TV in het duister getypt.


Sorry voor de fout . bloos
Je moet je zeker niet verontschuldigen, het is nog geen forum taaladvies knipoog
Dag reynkust,
Bedankt voor de verduidelijking. De activatiekost voor tv bedraagt 59 euro.
Mvg,
Jos
Reputatie 2
Badge +1
Dus een nieuwe internetklant , krijgt alles gratis (installatie + activatie) , en een vaste klant van 40 jaar moet zijn activering betalen (installatie doe ik zelf wel). Is misschien een strategie zoals een ander , doch ga nu toch nog eens goed vergelijken. Vond dit nergens expliciet terug , tot ik het gisteren ebt gehoord. Dacht dat als men reeds internet had dit niet hoefde. Bovendien mijn korting (affinty) verlies ik ook. Dus krijg niks als vaste klant. Unfair tov vaste klanten. Ga toch eens informeren bij de tegenhanger nu (heb dan geen wifbridges nodig , installate gratis) Enkel mijn email veranderd van naam.


Is toch het uitzoeken waard blijkbaar


(gegevens bevestigd op facebook , korting vervalt, activatie 59 euro, geen enkel voordeel om via internet te werken)
Pas op, ik weet niet of het al zo ver is maar een 'doe het zelf' installatie gaat Proximus afschaffen en zal altijd in het vervolg door een Technieker gebeuren, uitgezonderd als er een speciale actie komt waar bv de aansluiting gratis kan zijn, maar anders zal het betalen zijn !
Reputatie 5
@reynkust. Ik heb verleden week dezelfde vraag gesteld via de helpdesk. De activatie is zoals hierboven 59 € en installatie nog te bepalen. Ik ben ook al meer dan 15 jaar klant. Ik zou met tv erbij te nemen 30 € meer betalen per maand. Ik heb al enkele jaren geen tv provider meer. Ik begrijp de strategie ook niet goed . Ze kunnen 30 € in de maand meer verdienen aan mij. En nu ga ik waarschijnlijk met alles naar Telenet. Want bij Telenet enkel gratis activatie en installatie als je 3 producten neemt.


mvg
Zo zijn er veel zaken die onbegrijpelijk zijn, de logica die ze soms volgen is inderdaad ondoorgrondbaar, maar ja ik zit nog altijd goedkoper bij PX dan bij TN, toch voor hetgeen ik nodig heb, hangt wel af van wat je allemaal wilt en in een pack steekt!

Moest inderdaad iedereen doen wat je zegt en naar TN gaan dan zou er inderdaad wel iets kunnen veranderen, spijtig is het niet zo in de realiteit.

Ik ben ook in de tijd overgestapt van TN naar BGC omdat ik ook niet akkoord was met hun aanpak, maar als je ziet naar het klantenpercentage die ze hebben dan zie je dat dit verhoudingsgewijs toch nog altijd niet veel veranderd en dat zegt veel !!
Reputatie 5
Daarnet contact gehad met Telenet en de rekening eens gemaakt. Nu betaal ik voor internet start,Italk classic en smar15 46,7 € / maand. Proximus pack comfort met smart 15 kost 77,95€ / Maand. Maar dat gaat niet door wegens kosten. Telenet whop met king kost 78,49 € / maand. Dus zoveel verschil zit er niet tussen de twee. En voor mij is het gelijk als ik maar internet heb. Bij scarlet kost het 99 € om klant te mogen worden.


mvg
Het toch heel simpel pak gewoon de goedkoopste en dat is zuivere winst.

opzeg is trouwens kosteloos
Reputatie 2
Badge +1
Heb contact gehad via facebook. Daarin in mij gezegd dat er aan die korting iets kon gedaan worden. Moest het vermelden in de winkel. Heb gisteren mijn bbox3 afgehaald (dacht dat het een geste was wegens 1 dag geen internet, doch niet,iedereen krijgt ze blijkbaar). Soit. Heb dan gezegd wat op facebook is doorgegeven , doch daar had men geen oren naar. Geen korting, en weinig interesse om TV bij te voegen (maandstonden????). Enfin, heb dan niet meer aangedrongen was voor brussel.Intussen geinformeerd bij lokale dealer , geen koring behalve op 2 wifibridgen. En een korting van 3,48 euro (zelf af te halen in de winkel wel). Bovendien vertelde hij mij dat die korting die ik nu heb , er geen is. Raar. Even narekenen . Ik betaal 54,60 voor tel, en internet comfort (korting van 5,84 euro verekend) , in een pack kost dit 53,95 euro (zonder vermelding korting).

Dus als ik het goed begrijp heeft men sinds de oprichting van deze packs ,mij geen korting gegeven, doch heb ik altijd te veel betaald.(65 CT) ipv korting te krijgen


Vind dit straf, vermits men regelmatig een check up doet van het abo, zogezegd??




Met deze hele rim ram , en bedrog, in het achterhoofd zou ik nu duidelijk op papier willen zien wat ik moet betalen voor een nieuw pack. Niet eerst een pack nemen zoals men zegt en dan een dossier openen om een korting te geven Neen alle cijfers op papier. Of ben ik de enigste die eerst de exacte prijs van iets wil weten voor hij iets koopt (korting zullen we naderhand wel toekennen en uitzoeken). zou dit kunnen of moet er een dossier naar de CEO gaan om zoiets te beslissen??


Als ik dat heb kan ik beslissen , anders niet. Spijtig dat men zijn e-mail adres niet kan overnemen naar een andere provider, anders zou de markt


veel sneller veranderen, dit blokkeert veel , na enkele jaren
Reputatie 5
Eigenlijk is dit de omgekeerde wereld. Je moet betalen om klant te worden. Noem eens een sector waar je moet betalen om klant te worden,enkel bij telecom en banken. Blijkt Telenet ook niet de oplossing. Nog geen kabelaansluiting, dat is dan 50 € om aan te sluiten. Geen whoppa maar whop dan toch activatiekosten. Sorry verkeerde informatie gegeven. Ik ben al bijna een jaar aan het uitkijken om terug tv te nemen. Als het aan mij lag kwam er geen tv meer binnen. Ik betaal niet om klant te mogen worden en dan maandelijks een bedrag te mogen spenderen. Ik heb trouwens vroeger ook al eens activatiekosten betaald aan Belgacom voor mijn internet. En dan nog eens administratie kosten voor de omzetting naar een internet start. Allemaal gemakkelijk verdient geld. Enfin de meeste mensen blijken dat graag te betalen. Ik zal wel een uitzondering zijn. Nu nog afwachten wat mobistar gaat vragen ,die hebben klanten nodig dus wie weet smiley


mvg
Reputatie 6
Badge +2
Bij Telenet moet men eenmalig € 50 activatiekosten betalen, als men daarna nog een product bijneemt dan moet men daarna geen activatiekosten meer betalen, let wel dat is niet geldig voor degenen die van analoge TV naar digitale TV overschakelen daar moet men wel nog activatiekosten betalen.


In ieder geval wat anders dan bij Proximus, hier moet men blijkbaar iedere keer activatiekosten betalen als men telkens een vast product bijneemt.
Reputatie 5
Nu staat er 'Gratis activering en installatie door een technicus (€ 59) voor elke nieuwe Internet Comfort- of Maxi-klant die een Pack neemt met minstens 2 andere producten tussen 02/11/2015 en 31/01/2016.' Is dit ook geldig als je nu een internet start hebt? Je wordt dan toch een nieuwe comfort klant. Anders moet er toch staan 'elke nieuwe internet klant'.


mvg
Reputatie 2
Badge +1
@Jamo , gratis activering in novermber 2015 voor alle klanten met internet , te vinden in de rubriek proximus TV


zie onze produkten - dan televisie - tv ervaring - tv abonnement,


vervolgens zoeken , het wordt een koude winter .............., en daar staat het geschreven


Reputatie 5
Oke,gevonden. Bedankt reynkust.


Mvg

Reageer